Capitolium

DeletedUser

Guest
Hehe ett snällt RÅD till alla i cap:

Lämmna innan det är för sent, er undergång är nära!!!!

Tänk att till och med du fattat detta nu. :p

Bara cap själva som inte fattar att det är kört.

Att ta städer av aktiva i cap är lika lätt som att ta godis av barn. :)

Hur många städer har ni bara förlorat hittils under dagen? kl 08,10 på morgonen. :)

Så kommer cap svara det vanliga svaret att dom skiter i gamman mm. Konstigt att det jämnt kommer in massa stöd när vi har erövrat städerna då. om man skiter i gamma skickar man väl inte ens stöd. ELLER? Det kan även vara så att man nu ser hur sjukt dåliga spelare ni är. Första stödet kommer in 4 timmar efter att fas två startat. Eller att man bara deffar med pegas och inget mer. Pegas är skit att deffa med om man inte har andra trupper tillsammans med dom. Men man vinner inget på att vara fega. (SOM NI I CAP).. PÖZZ

:cool:
 

DeletedUser678

Guest
Guster vänligen deffinera när ett krig är slut för mig på gamma, när alla städer är tagna?

Fortsätter cap att logga in en gång om dagen kommer ni hålla på att ta deras städer till 2013... :)
 

DeletedUser

Guest
Guster vänligen deffinera när ett krig är slut för mig på gamma, när alla städer är tagna?

Fortsätter cap att logga in en gång om dagen kommer ni hålla på att ta deras städer till 2013... :)

ett krig är slut när det blir fred eller att en/flera blir utrotade.
I caps fall så är det när vi har hav 45 som vi har sagt hela tiden.
Vi kommer aldrig att ta städer utanför hav 45 av cap.

Så vårt krig är klart efter hav 45 är klart. :)

Och många i cap loggar in betydligt mer än 1 gång om dagen. Men det är ju ett val dom gör. för oss gör det detsamma. :D :cool:
 

DeletedUser678

Guest
ett krig är slut när det blir fred eller att en/flera blir utrotade.
I caps fall så är det när vi har hav 45 som vi har sagt hela tiden.
Vi kommer aldrig att ta städer utanför hav 45 av cap.

Så vårt krig är klart efter hav 45 är klart. :)

Och många i cap loggar in betydligt mer än 1 gång om dagen. Men det är ju ett val dom gör. för oss gör det detsamma. :D :cool:

Thank you!
 

DeletedUser2042

Guest
Men sen kan jag ju inte svara på vad veteranerna MF vill ha ut utav kriget. Dom vill väl ha sitt hav så att säga. Och när dom har tagit det så. Ja då finns ju inte så mycket av cap kvar. :)

:cool:

Guster, Redum Custodes vill också ha lite städer från capi i hav 45 ;)
 

DeletedUser378

Guest
Så för en utomstående som inte spelar på servern så kan man sammafatta det som att Cap går under just nu?
 

DeletedUser378

Guest
Ja men då får väll folk se till att informera om sin åsikt ;)
 

DeletedUser678

Guest
Går under är väl och ta i, men de har tappat några av sina absoluta toppspelare, och halva ledningen
 

DeletedUser

Guest
schyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys kungen talar

Ja, nu när Toysan inte växer kommer de tappa nån miljon
 

DeletedUser

Guest
Joo, men inga värdiga motståndare för Segraz??
Ni skulle behöva hela servern emot er :)

haaha aaa man vet aldrig vad som händer. Men inte i nu läget.
Vi har bra kontakt mellan allianserna. Och vi behöver varandra under sommaren.. :)
 

DeletedUser973

Guest
nuskei har stor mun han, han blev av med några städer nu :p
e nästan sugen att posta rapporter när jag helt ägt hela veteranerna själv i min tid i capi.
 

DeletedUser

Guest
nuskei har stor mun han, han blev av med några städer nu :p
e nästan sugen att posta rapporter när jag helt ägt hela veteranerna själv i min tid i capi.



Men sötnos det är bara o lägga upp dem, jag skämms inte!

Jag jobbade och jag tränade vad mer vill du att jag ska säga? Förlåt att jag inte satt vid datorn dem 15h in anföll? Jag har ca 19 sidor långa anfall:p o endå tog ni endast 3 städer:p Möjligen en fjärde.

O du borde inte vara så stor i mun när du har legat under min fot under en sån lång period. Dock fattar jag inte varför du går på mig verbalt när jag har inte ens sagt något ont om dig haha. Har t.o.m inte ens anfallit dig på allvar. Men men är man under en viss ålder så förstår jag då varför du gör så.

De dags o växa upp nu lilla gubben:D
 

DeletedUser973

Guest
capitolium, ni kan inte ens ta en enda stad av oss! Mare Nostrum skulle nog äga er :p

var det jag reagera på.
och jag har aldrig varit under din fot, du överraska mig med 2000 slungisar en gång, sen deffade jag alla de städerna å du gick in i en vägg 3-4 gånger.
nu var det tvärtom förutom att jag fullföljde å tog en stad, å hendorian den andra eftersom jag sakna kp.
de 19 sidorna va när jag farmade dig hela dagen ;)

tillbaka till det du skrev i förstainlägget, det är nu mare nostrum äger er, å vi som tar era städer, enkelt
 
Topp