Capitolium

DeletedUser

Guest
var det jag reagera på.
och jag har aldrig varit under din fot, du överraska mig med 2000 slungisar en gång, sen deffade jag alla de städerna å du gick in i en vägg 3-4 gånger.
nu var det tvärtom förutom att jag fullföljde å tog en stad, å hendorian den andra eftersom jag sakna kp.
de 19 sidorna va när jag farmade dig hela dagen ;)

tillbaka till det du skrev i förstainlägget, det är nu mare nostrum äger er, å vi som tar era städer, enkelt

Precis jag "överasska" dig, men jag erövrade inte din stad, varför? för jag helt enkelt inte hade kp eller ork för o göra de.

Nu håller jag på att bosätta mig i Argentina. Tyvärr var det antagligen Guster som berättade det. Men men ibland e man för naiv :D
 

DeletedUser973

Guest
Precis jag "överasska" dig, men jag erövrade inte din stad, varför? för jag helt enkelt inte hade kp eller ork för o göra de.

Nu håller jag på att bosätta mig i Argentina. Tyvärr var det antagligen Guster som berättade det. Men men ibland e man för naiv :D


visste jag faktiskt inte,
guster spelade hederligt för en gångs skull! ;O
 

DeletedUser

Guest
nuskei har stor mun han, han blev av med några städer nu :p
e nästan sugen att posta rapporter när jag helt ägt hela veteranerna själv i min tid i capi.

Haha, hade inte vi i BOO hjälpt er i IaoG när ni hade det hyggligt jobbigt på den gamla goda tiden hade du pysslat med något annat idag än att spela på Gamma.
Sedan tackade du för hjälpen med att gå till Cap med ett brev till oss att du aaaaaldrig skulle attackera oss, det löftet tog ungefär till kvällen samma dag innan det bröts. haha

Jag tycker det är upp till alla att spela i vilka allianser osv som man vill, dock skall man minnas historien och inte glömma vilka som faktiskt stod bakom en på den gamla goda tiden. ;)
 
Topp