bugg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
det funkar inte att klicka på många saker som t ex utbyggnad och uppgradera bondby.
 

DeletedUser

Guest
Nu spelar jag ju inte på Beta men har svårt att tro att problemet bara skulle existera där. För mig funkar IE på andra världar med 2.0 utmärkt dock så använder jag inte det som primär webbläsare.

Som många brukar säga så kanske du borde testa rensa cookies/cache och se om det blir någon förbättring.
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte om det är meningen att det ska vara så här MEN:

VARFÖR hoppar inte kartan till den aktuella staden automatiskt när man byter stad?
Utan man måste klicka på skiten "hoppa till aktuell stad" varje jävla gång??
 

DeletedUser

Guest
Ännu en störig bugg....!!!!

När jag är inne på stad A och klickar på "kasern" eller "Hamn" eller vad som helst i genvägsskiten man har med förvaltaren förflyttas jag till en annan stads byggnad! Alltid till samma stad av någon senil anledning..
Vilken stad jag än är inne på och klickar på någon genväg så förflyttas jag till stad B hela tiden.

DAMP!


EDIT* Fel av mig.. jag förflyttas inte till stads B byggnad. Utan bara till dens Översikt.. Den förflyttar mig inte ens in till byggnaden jag klickar på!! =)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser218

Guest
Inget fungerar efter uppdateringen

Det är i stort sett inget som fungerar. Svårt att bla. a.komma åt städer, svårt att trycka fram krigspoängen och stadsfester, vilket ju gör att man får försämrade möjligheter till att erövra städer som redan är rensade och under revolt.
Alla siffror löper på, men inga knappar fungerar till vad dom är avsedda till.
Om man lyckas få igenom ett knapptryck, så stannar allt upp.
Enda utväg att försöka omstart, vilket absolut inte hjälper.
Någon får ta och göra något och hänvisa inte till cookies o liknande eller byta weebläsare för inget av det fungerar iheller.
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte om det är meningen att det ska vara så här MEN:

VARFÖR hoppar inte kartan till den aktuella staden automatiskt när man byter stad?
Utan man måste klicka på skiten "hoppa till aktuell stad" varje jävla gång??

Det är meningen att det ska vara så.

Smidigt om du vill attackera flera städer på en ö eller liknande då du bara behöver byta stad utan att sen leta upp ön du attackerar igen.
 

DeletedUser855

Guest
Det är meningen att det ska vara så.

Smidigt om du vill attackera flera städer på en ö eller liknande då du bara behöver byta stad utan att sen leta upp ön du attackerar igen.

Ser inte det smidiga med att ha det nuvarande systemet...

Innan letade du bara upp spelaren och klickade på "se på kartan" på staden du skulle anfall och då var den låst så man kunde byta till vilken stad som helst för att lätt göra anfall..

Detta systemet blir en massa extra klick i onödan, blir störande i längden...

Men yes det ska vara så i 2.0
 

DeletedUser914

Guest
ENDA BUGGEN JAG HITTILLS HITTAT de går ASEGT lämna en allians, och gå med.. sen då man stänger ner sidan och går in på grepolis igen så kommer man inte in på världen på bra tid --> på beta
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp