Blad på Zeta?

Införa ett blad på Zeta

  • Ja

    Röster: 28 84,8%
  • Nej

    Röster: 1 3,0%
  • Likgiltig

    Röster: 4 12,1%

  • Totalt antal röstare
    33
  • Enkät stängd .

DeletedUser

Guest
inför ett blad så man får något nytt att läsa.

som jag sagt till dig innan så vill jag gärna se följande frågor:

Hur ser dina deffstäder ut truppmässigt?

Vilka tider är du normalt inte inloggad?

Hur många off respektive deffstäder har du?

Sist men inte minst vill jag gärna ha med

Om du var en frukt vilken skulle du vara?

Du glömde även varför du just skulle vilja vara den frukten :)

och sedan så kan personen även skriva vilka städer som är off :D!
 

DeletedUser

Guest
Riktigt kul idé, och ser fram emot framtida läsning om många kända och mindre kända spelare här på servern :) *gilla*
 

DeletedUser

Guest
Det verkar inte som om den stora frågan är om det kommer bli något blad utan när det sker.
 

DeletedUser378

Guest
Hade tänkt vänta de 7 dagar som jag satte omröstningen på innan jag började fundera på hur jag ska lägga upp det hela men verkar vara rätt enat här så kan nog tjuvstarta det hela lite.
 

DeletedUser

Guest
Rusha inte bara, gör det ordentligt så man slipper dra klassikern "gör om gör rätt"! Men det har du nog redan i åtanke! :)
 

DeletedUser378

Guest
Tack Timinius försöker se till att lägga ner lite tid och tanke på det jag lägger upp.
 

DeletedUser378

Guest
Tänkte börja med alliansledare inom alla topp 10 allianser.
Sen kör får det gå runt lite.
 

DeletedUser378

Guest
Då får det bli en av dem. Du märker hur jag gör. Men blir någon i ledningen från varje topp 10 allians.
 

DeletedUser

Guest
Jag anser att först och främst ska ledare i topp 10 allianserna samt spelare som faktiskt skriver i forumet ska intervjuas. Det även värt att intervjua toppspelarna i försvar och anfall.
 

DeletedUser378

Guest
Första omgången frågor är nu utskickade. Så första numret kommer upp så snart svar har kommit och jag kunnat sammanfatta dessa.
 

DeletedUser

Guest
När kommer resten av alliansernas svar på frågorna? Kommer dom i 2a utgåvan eller har du bara inte orkat lägga upp dom än?
 

DeletedUser378

Guest
Fick lite annat att göra. De kommer upp när jag har tid imorgon.
 
Topp