Bjuda in..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
När man ska bjuda in någon till sin allians så letar man ju upp den valda staden och trycker på det lilla plus-tecknet, men när man invitat så återvänder man ju till sin stad igen!!!! Detta är meegasuperduper-störande! Om jag hade tänkt bjuda in typ 3 pers på en ö en bit från min tar det ganska lång tid, och det gör mig j*kligt frustrerad:mad::mad:

Mitt förslag: Fixa så att kartan inte "resetas" när man har bjudit in en spelare... snälla fixa detta ! :cool: :)
 

DeletedUser378

Guest
eller så klickar du bara på spelarens namn vid ditt meddelande som du skickat och så centrerar du staden så hamnar du på ön igen.

Du kan även öppna upp rutan där du bjuder in folk i en ny flik i din webbläsare så har du kvar övyn i din första flik fortfarande och kan då snabbt öppna upp för nästa spelare.
 

DeletedUser

Guest
det är också ganska segt... jag tycker det är bäst som jag sa i mitt första inlägg ...:)
 

DeletedUser

Guest
detta stör också mig man kanske ska ta med en grej i någon updatering så man kan gå in på instälningar och ställa in så man kan bjuda in utan att gå tillbaka till staden!
 

DeletedUser

Guest
Jag märkte det också då jag bjöd in spelare, men kom snabbt på att om man har 'rekryterings'-fönstret uppe i en flik, så har man kartan med spelarna man vill bjuda in i en annan flik.
Då pekar man med musen på vilken spelare man vill ha med, och börjar då skriva namnet i 'rekryterings'-fliken. När man skrivit tre bokstäver kommer det upp förslag. Då trycker man bara på det förslag och trycker 'bjud in' eller vad det nu står.
lite omständigt, men jag har bjudit in upp emot 100 pers på det sättet utan att bli skadad, så det funkar!:D
 

DeletedUser

Guest
ja det funkar ju, men det skulle va trevligt om man kunde fixa det i en update :rolleyes:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp