Behöver verkligen Hjältar handikapp?

DeletedUser

Guest
Oh guuuud vad moralen är en j*vla pina!!
Okej att småttingar får en viss trygghet.. men ha en jävla grens för i helvete.. moral på 39% är inte att leka med... =/

BORT MED SKITEN!
 

DeletedUser

Guest
Hjälper kanske om folk postar i alliansforumen och försöker locka hit folk för att tycka till =)
 

DeletedUser2112

Guest
Jag håller till fullo med i inläggen. Det D* är att om jag själv skulle behöva slå ut ett KS i någon av mina städer så får jag erövrarens moral att kämpa mot.
 

DeletedUser855

Guest
Jo du får gärna tro det om du vill...
Sverige har ungefär 3000 spelare som motsvarar ungefär en server i andra länder och om hälften av oss dvs 1500 tycker en sak så måste man ändå se till helheten.

Men ni får gärna fortsätta hoppas då jag gett upp för länge sedan att nå IG med något vettigt ;)
 

DeletedUser

Guest
är nått ändrat med moralen? :)

har inte testat att anfalla nu men när jag testar mot olika spelare måste jag gå ner till folk 1/5del av min storlek för att det ska bli nån skillnad!!

mycket mer acceptabelt även om det inte är optimalt :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2143

Guest
är nått ändrat med moralen? :)

har inte testat att anfalla nu men när jag testar mot olika spelare måste jag gå ner till folk 1/5del av min storlek för att det ska bli nån skillnad!!

mycket mer acceptabelt även om det inte är optimalt :)


med all respekt Perg, moral eller inte moral! om ingen anfaller så är det S..t S...a om det finns moral eller inte moral! tror det är dags att de mer rutinerade spelarna visar upp sig, annars har vi snart en död värld här!


En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000, som bara har intressen.
 

DeletedUser

Guest
med all respekt Perg, moral eller inte moral! om ingen anfaller så är det S..t S...a om det finns moral eller inte moral! tror det är dags att de mer rutinerade spelarna visar upp sig, annars har vi snart en död värld här!


En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000, som bara har intressen.


har inte riktigt med saken att göra.. krigas gör det även om det varit en lugn vecka ;)
personligen tycker jag denna server varit halvdöd från start dock men är nog bara att jag inte gillar hastigheten plus att väldigt få spelar

Men var moralen det handlade om, och kan ju bara säga att jag har ingen lust att bygga trupper i veckor för att sen bli av med dom mot en belägring på 50%moral eller liknande

och så undrade jag ju bara om GP ändrat nått med moralen redan eller om spelet buggar för mig ;)
 

DeletedUser2202

Guest
har Någon hört Något från Admins Angående detta ?

Skulle va mycket roligt om dom kunde höra av sig angående Moralen,
Denna server värkar Döende och Mycket har Med Moralen att göra hastigheten kan man nog överleva men Moral suger tyvärr och det märks stort att många stora / Små spelare Lämnar denna server vart efter

Så vit jag vet så tjänar inte Inogems på Att tappa spelare
är sjv den sista servern jag spelar på och vill gärna kunna kriga men vart efter man växer så är det totalt Omöjligt då fienden inte plockar städer utan väntar på Moral och då plockar viktiga städer mycket smart men blir tyvärr inget spel

kan oxå sitta och vänta och bara se hur mycket kultur poäng man får men va är det roliga i det?
Snälla fixa detta så fort som möjligt innan allt dör ut på denna server.

mvh // ushenu

To The End
 

DeletedUser

Guest
Hejsan kära spelare.

Vårt Hjälte-världs koncept är något som finns över alla Grepolis versioner och inställningarna är även de samma på den första Hjälte världen som släpptes, dvs värld Achilles.

Att ändra en inställning på värld Achilles är inte möjligt då detta skulle behövas göras över alla versioner och då är det väldigt mycket spelare som påverkas.
Jag förstår här att det är vissa av er som inte gillar moralen, då man behöver skicka mycket anfall för att döda sina fiender, men man kan se det så här, att bli en äkta Hjälte är inte en lätt sak, det är många hinder på vägen så försök se det som en utmaning istället.

Hoppas att detta gav svar på er frågor och tankar, vi uppskattar alltid eran feedback.=)
 

DeletedUser2202

Guest
mycket tråkigt att höra ;//

hoppas ni slutar med moralen på alla nya servrar ny öppnar ;)
men men det är som det är;)
 
Topp