Avskedsbrev & Information

DeletedUser4

Guest
Hej alla underbara spelare.

Tiden är kommen för mig att gå vidare i arbetslivet, till nya äventyr. Jag kan därför tillkännage att jag överlämnar mitt arbetsuppdrag som Community Manager på den svenska versionen av Grepolis till en framtida kandidat. En person som säkerligen kommer att fortsätta och förbättra er spelupplevelse här på Grepolis, och fortsätta vara er röst till produktionen av spelet.

Jag förstår att det är dålig tajming med tanke på alla de spelare som kontaktat supporten, men jag har gjort mitt bästa med att efterlämna bra grunder och förklarat mig tydligt om vad det är ni söker och vill. Jag är helt säker på att en "synlig" kompensation kommer att annonseras inom en snar framtid utav min/vår efterträdare och/eller ansvarige.

Jag önskar verkligen att jag hade kunnat hinna med att gå igenom alla ärenden som finns öppna just nu på supporten, men det är tyvärr inte möjligt - men jag är som sagt fullt övertygad om att det tas itu med så fort som det bara är möjligt. För att inte glömma att jag hade velat ge tillbaka den tiden och mängden arbete som ni förlorade under gårdagens återställning. Tyvärr är det alltså inte jag som fattar dessa beslut och överlåter det till mina chefer som är fullt informerade om er situation och händelsen kring de problem som uppstått.

Det har varit ett sant privilegium att vara er community manager och jag hoppas att ni kommer fortsätta spela Grepolis i framtiden också. Vem vet - Vi kanske till och med får se den där "speedvärlden" - i framtiden. Så ett stort tack och lyckoönskningar ska ni ha ifrån mig som bugar och bockar för dessa underbara år.

Lycka till och tack! Så ses vi säkerligen i framtiden igen, det är jag övertygad om!

//Er trogna Patrik "Gaffel".
 

DeletedUser

Guest
Det var tråkigt att höra Gaffel men ska du verkligen inte få 1000 inlägg i forumet? Det är ju legendariskt, även om du redan är en legend;)

Lycka till iaf:)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lycka till med nya jobbet, även om det är tråkigt att du lämnar oss
 

DeletedUser1898

Guest
Verkligen tråkigt att du lämnar oss men lycka till i framtiden
 

DeletedUser1290

Guest
Hoppas ditt beslut är taget för länge sen och inte grundat på de senaste dagarnas händelser. För de har ju legat utanför er makt och ni istället verkligen gjort erat bästa för att lösa allt så bra som möjligt för oss.

Önskar dig Lycka Till med allt du företar dig!
 

DeletedUser2112

Guest
Maran skrev vad jag tänkte när jag såg att du ska sluta. Lycka till i dom nya äventyren.

mvh//Pittakos
 

Skaparn

Member
Dålig tajming. Men sådana beslut tar man å andra sidan sällan i et naffs.

Lycka till var det än nu bär hän.
 

DeletedUser1880

Guest
Tråkigt för oss att höra, men kul för dig! Du kommer att vara saknad.

Lycka till i framtiden!
 

DeletedUser994

Guest
Tråkigt att höra och hoppats inte det som hänt de senaste dagarna har lagt grund till detta beslut! (Kan dock förstå om det varit tufft.)

Lycka till i framtiden och du får ha en trevlig fortsättning!
 

DeletedUser834

Guest
Kommer bli svårt att vänja sig vid ny ledare då du alltid funnits där hela den tid jag har spelat
 

DeletedUser678

Guest
Tack Gaffel, även om vi inte alltid har vart överrens :)

Puss puss
 

DeletedUser2204

Guest
Från mig kommer ett sent "hej då" men det kommer ett :) Har inte varit inne så mycket på sistone då jag befinner mig i SL på alla servrar. Ha det gött och lycka till :)
 

DeletedUser

Guest
Farväl då Gaffel, tack för ditt arbete här och lycka till i framtiden!
 
Topp