Autofarmbot

DeletedUser3228

Guest
Hej,
Jag hatar folk som skickar en massa PM till mig om jag vill ha autofarmbot,är det så vissa spelare här fuskar med sina snabba byggen på krigare,i så fall slutar jag snart att spela Grepolis,inte roligt om vissa fuskar här,jag har ett PM sparat om supporten vill se det.
 

DeletedUser2477

Guest
Tack Bill, Vi har fått in mängder med anmälningar om detta och det tackar vi för, spelaren ifråga är spärrad men skadan är redan skedd,de skapar ett konto endast för att sprida masspm.
Vi har skickat och meddelat huvudkontoret för att se vilka åtgärder som ska tas .
Misstänker ni någon att använda detta anmäl det till supportern,denna anmälan är anonym, så kan vi kika lite djupare på dennes konto.Huvudkontoret jobbar flitigt på med program som detekterar användning av dessa websidor, och inte för så längesedan hade de en global massbann på en av dom.
Så det försöks att åtgärdas på olika sätt men Ni får jätte gärna hjälpa oss att rapportera in och bekämpa detta .
Bättre att kämpa på än att ge upp, så spela på ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3228

Guest
Det är bara de att det är svårt att skydda sig mot sådant,precis som virus,virusskydden hinner inte uppdateras i samma takt som virusen,antagligen samma med dom här fusken.

Jag fortsätter och spela ett tag till,men man mister lite av gnistan när man kanske känner att vissa fuskar,men jag hoppas att ni är alerta på sådant,och märker jag något konstigt så anmäler jag det till er.
 
Topp