Ang sommartid

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Information Sommartiden är kommen!

Hej gott folk!

Nu på Söndag, som de flesta av er redan vet, vrider vi fram klockan en timme!

Efter Kl. 01:59 följer alltså 03:00, vilket innebär att trupper som anländer 02:30 (vintertid) ankommer 03:30 (sommartid).

Enligt information kommer spelet automatiskt att visa den korrekta ankomsttiden, för att göra det så enkelt som möjligt.

Har man några frågor eller funderingar angående detta, kan man skriva ett PM till våra moderatorer. =)

Tack för ordet.

Roligt skämt detta...

Jag börjar faktiskt hata detta spel med alla sina buggar och skit!
 

DeletedUser

Guest
Hej sakii.

Om vi ska kunna hjälpa dig så måste vi få lite mer information tack.
 

DeletedUser

Guest
Ni kan inte hjälpa mig. Jag var uppe halva natten och tajmade rens till ett KS som till slut hamnade 1h efter mitt rens.
Därför jag tycker att just denna rad var ett skämt
Enligt information kommer spelet automatiskt att visa den korrekta ankomsttiden, för att göra det så enkelt som möjligt.
Ankomsttiden ändrades mitt i natten och var således inte rätt från början något jag hade räknat med att den skulle vara efter att ha läst Gaffels inlägg = missad sömn i onödan + missad erövring + jag blev otroligt förbannad och besviken.

Hur svårt kan det vara att driva ett spel på ett acceptabelt sätt? Är det inte massa buggar hela tiden eller felsägningar på forumet så är det massa "error" meddelanden istället, för att inte tala om hur segt det har blivit senaste tiden (oavsett PC eller webbläsare).

Det är snudd på tragiskt ffs! Jag kände mig som en idiot efter att ha skickat hälften av anfallen. Ska ni gå ut med info om något, antingen vänta tills ni har 100% rätt info eller skriv inget alls! Sluta lura era kunder!
 

DeletedUser4

Guest
Hej sakii.

Förstår givetvis vad du menar, tror dock inte att inte skriva något om det, är en särskilt bättre lösning.

Jag utgick utifrån den information som jag fick, som visades sig vara fel och det får jag så klart be om ursäkt för.

Ett misstag från vår sida som vi ska förbygga inför framtiden. Tar samtidigt med dina övriga synpunkter på spelet också.

Tackar för din kritik och vi kommer jobba på att bli bättre med information och dylikt.
 

DeletedUser1337

Guest
Är det krångel med översättningarna? För det har ju varit väldigt många frågetecken kring jul- och nyårsfreden också t.ex.
 

DeletedUser4

Guest
Är det krångel med översättningarna? För det har ju varit väldigt många frågetecken kring jul- och nyårsfreden också t.ex.

Hej Blubby! =)

Inte översättningarna, där är vi (jag framförallt) extremt pedantiska.

Det rör sig sannolikt om att det är tänkt att fungera automatiskt, genom tekniker/utvecklare som kodar det. Vi måste bli bättre på de två punkter, sommar-/vintertid och nyårs-/julfreden. Vanligtvis är det inte ett problem som uppstår, just omställningen, men skriver vi att det sker automatiskt blir givetvis spelare lurade och det får inte hända. Så med det i bagaget hoppas jag att vi kan få ett slut på dessa simpla misstag, det är ett ständigt mål.

I framtiden måste vi vara tydligare och korrekta direkt.
 

DeletedUser

Guest
Tack
happy0034.gif
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp