Anfallsgrupp från gamma söker Premade till Zeta

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser845

Guest
Vi är 4 väldigt erfarna spelare från en anfallsgrupp i Capitolium som söker folk att spela den kommande världen Zeta med. Alliansen som vi söker ska vara en premade vilket innebär att medlemmarna är bestämda innan världen ens har startat.​


Om oss

Vi är 4 killar mellan 20-25 år som nickar Chamie, Thracian, Opeth och Zture och spelar främst tillsammans på gamma där vi har rank 1, 3 och 8 på bästa anfallare. Vi har spelat en del på diverse andra världar också, men vi har inte satsat tillräckligt mycket på någon av dem för att ha några större meriter där.
Vi är otroligt samspelta och brukar ha muntligt gruppmöte på skype minst 2 gånger i veckan.
På gamma sitter vi alla i ledningen för den ledande alliansen Capitolium där vi har krigat mer eller mindre konstant mot diverse allianser i 6 månaders tid. Under dessa krigen så har samtliga av gruppens spelare torskat extremt få/inga städer, och våra colonizations går förstås att hitta på grepostats.


Vad vi söker

Vi söker som tidigare nämnt, en premade med aktiva och erfarna spelare med meriter från vanlig grepolis server (Tribalwars meriter eller liknande funkar också). Alliansen ska ha 30-45 medlemmar, d.v.s inte mer eller mindre, vi är väldigt mycket emot att fuska förbi medlemscappen som kommer ligga på 45 för värld Zeta.
Alla spelarna ska förstås vara aktiva i krigen på någon plan, så solo spelare eller internerövrare är vi inte intresserade av att spela med.

Då det troligtvis kommer vara så att den här premaden kommer byggas utav smågrupper från diverse ställen som går samman, så kan denna tråden användas för att introducera eran mini grupp ifall ni känner er intresserade.

Förutom att kontakta oss i denna tråden, så kan ni även kontakta oss genom att skicka ett brev på gamma till mig eller Opeth.
 

DeletedUser285

Guest
Ni Bör ha skype då vi för 80% av viktig info där..
 

DeletedUser845

Guest
OBS: Detta är inte en "ansök till vår allians" tråd utan en "Vi letar folk att spela med" tråd.
 

DeletedUser

Guest
Även om man vill va med lär man ju inte få de ;)

Även om jag ska skärpa mig...
 

DeletedUser378

Guest
Intresse finns även här och hopp finns om att finna den tid som saknats vid tidigare försök att komma igång på ännu en server.
Lär ju gå under den kategori som ni så fint vill kalla internerövrare men har man utvecklats i ett område där spelare efter spelare slutar så vill man inte gärna släppa byarna och öppna upp möjligheten för lede fi att ta sig in där.

Finns flera års erfarenhet med liknande spel och nästan lika lång tid med erfarenhet med diverse ledarroller.
Finns det intresse så finns jag just nu att nå på alfan alternativt via meddelande här på forumet.
 

DeletedUser845

Guest
Intresse finns även här och hopp finns om att finna den tid som saknats vid tidigare försök att komma igång på ännu en server.
Lär ju gå under den kategori som ni så fint vill kalla internerövrare men har man utvecklats i ett område där spelare efter spelare slutar så vill man inte gärna släppa byarna och öppna upp möjligheten för lede fi att ta sig in där.

Finns flera års erfarenhet med liknande spel och nästan lika lång tid med erfarenhet med diverse ledarroller.
Finns det intresse så finns jag just nu att nå på alfan alternativt via meddelande här på forumet.

Tjena, detta låter intressant :). Men åter igen så är detta inte en "allians söker medlemmar" utan mer en tråd för att kolla möjligheterna och kanske samla ihop små grupperingar som våran till en riktig allians med flera riktigt jävla koordinerade krigsgrupper.
 

DeletedUser

Guest
Tjena, detta låter intressant :). Men åter igen så är detta inte en "allians söker medlemmar" utan mer en tråd för att kolla möjligheterna och kanske samla ihop små grupperingar som våran till en riktig allians med flera riktigt jävla koordinerade krigsgrupper.

Jo men jag var faktiskt seriös..haha
 

DeletedUser

Guest
Jag hade sökt men vet att det inte är någon mening eftersom jag är så dålig på ansökningar. Men intresserad är jag..
 

DeletedUser1459

Guest
Jo, det verkar ju intressant ... vi får väl se om tiden räcker till och i vilken skepnad Hades väcker mig till liv på Zeta :p.
 

DeletedUser

Guest
Intresset finns även här..

Är det nått ni undrar över dra ett pm till mig.
 

DeletedUser1593

Guest
Jag skulle också vilja vara med... du har ju fått ett pm med info.
 

DeletedUser378

Guest
Om önskan vill kan jag ta på mig att starta upp grupperingen som vi enas under men tror en sådan diskussion bör skötas på ett mer diskret ställa än öppet på forumet där alla kan läsa det. Kommer ta kontakt med de som visat intresse.
 

DeletedUser

Guest
FAn kan du det?:O

Det va som satan.. :D

Även en blind höna kan hitta ett korn, haha

Nej men det vore skoj att köra lite nu när det blir en ny server med helt nya förutsättningar, en ny utmaning.
Även om jag fortfarande tycker Gamma och Delta är skoj fortfarande, Epsilon har det inte hunnit hända så mycket på ännu.
 

DeletedUser378

Guest
För klarhet till de som har frågat och för att slippa kommande frågor så har jag inte tagit kontakt med någon ännu utan kommer ta mig tid att göra detta till helgen.
 

DeletedUser378

Guest
Den här tråden kan låsas alternativt tas bort då den inte är aktuell längre. Alliansen är skapad och i drift.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp