Anfall

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej

När jag förste gång sckikade et anfall til en spelarby på samma ö som jag, dog alla mina 30 soldater, även där bara var 6 svärdsmän i byn ock 4 bygnader på nivå 1. Ingen kom tilbaka ock inget råvarar kom tilbaka. Går det inta att anfalla utan båt. Eller ska alla bygnader ha ett bestämt nivå??
Det var bara ett test, men vad hadde jag felat med ??:confused:
 

DeletedUser

Guest
Jag antar att du menar med "30 soldater" 30 svärdmän.

Svärdmän är som sagt bättre försvar än anfall, Det betyder att de här 6 svärdmännen kan ha dödat en del, + att spelaren du anföll kanske också la in "milis" det vill säga bönder som krigar.

Tyvärr får man inga råvaror tillbaka det är bara att kämpa vidare, och satsa på Hopliter eller ryttare istället om du vill döda svärdmän ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag antar att du menar med "30 soldater" 30 svärdmän.

Svärdmän är som sagt bättre försvar än anfall, Det betyder att de här 6 svärdmännen kan ha dödat en del, + att spelaren du anföll kanske också la in "milis" det vill säga bönder som krigar.

Tyvärr får man inga råvaror tillbaka det är bara att kämpa vidare, och satsa på Hopliter eller ryttare istället om du vill döda svärdmän ;)

Tacker för svaret
Det var 10 svärdmän 5 Hoplitter ock 10 bågskyttar. Den anfallade by hadde bara bygnader på nivå 1mhadde sckickat spionmock ock bara 75 point, den steg inta i point på en hel vecka. Därför räknade jag med att den var tom, ock ville gärna ha den plats på ön.
 

DeletedUser

Guest
Jag forlorade väll inta riktikt, spelet upplysta att jag var vinnare, men alla soldaterna dog. Kanske där är en fel i spelet :)
 

DeletedUser611

Guest
Jag tror inte det är något speciellt fel, vet inte ens om man kan kalla det bugg. Du är den första som jag sett som har haft detta problem. Det kanske är en liten bugg?
 

DeletedUser

Guest
Hej

. Går det inta att anfalla utan båt. Eller ska alla bygnader ha ett bestämt nivå??
Det var bara ett test, men vad hadde jag felat med ??:confused:

Anföll du med båtar?

Isåfall kan du ha sänkt dina trupper i havet om du inte hade annat än transportskepp i båtväg.

Bara en tanke


//Leica
 

DeletedUser

Guest
Nej där var inget båt med i anfallet, det tyckte jag var onödigt när byn var på samma ö, inta långt från jag. Jag vågar inta längre att göre det, jag kanske forlora alt vid ett fel. Spelet uplyste att jag hadde vunnit, men soldaterne föll ner i botten av skärmen grupp for grupp.
Jag har också ett annat problem. när jag skrivar meddelan til en spelar klickar jag på spelarens by, däräfter på meddelande ock ser att mottakeren är rått, då skrivar jag min text ock då sckickar jag. Jag har aldrig än fått ett endå svar från dom mottagera som jag har skrevet tils. därimot är mina egna meddelande kommit in i min inkorg.... mycket konstigt
 

DeletedUser

Guest
Det beror på att ingen svarar på dina meddelanden. Och om dina soldater dog grupp för grupp förlorade du anfallet.
 

DeletedUser

Guest
Ja kanske där är bug i spelet da jag har också ett annat problem. när jag skrivar meddelan til en spelar klickar jag på spelarens by, däräfter på meddelande ock ser att mottakeren är rått, då skrivar jag min text ock då sckickar jag. Jag har aldrig än fått ett endå svar från dom mottagera som jag har skrevet tils. därimot är mina egna meddelande kommit in i min inkorg.... mycket konstigt
 

DeletedUser

Guest
Ja det tror jag också, men mitt meddalnde sku väl inta komma in i min egen inkorg, det är därför ja tror att där är fel
 

DeletedUser

Guest
Jo det ska det, du har en brev icon till höger innan namnet. Är brevet öppnat är meddelandet läst av den andra spelaren.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp