Övrigt Anfall under semesterläge

  • Trådstartare DeletedUser2861
  • Start datum

DeletedUser2861

Guest
Har man lagt i semesterläge ska man vara fredad. Ändå får man anfall på sig?????
Men jag utgår ifrån att det är en bugg som måste åtgärdas omgående, och man blir ersatt på något sätt om någon tar en stad.
Skulle nu IG, mot förmodan varit så vidrigt respektlösa ang att man kan ha ett liv utanför spelet är det nog dags att börja leta ett annat spel att slösa sin tid och sina pengar.
 

DeletedUser2646

Guest
Man börjar ju undra vad InnoGames har gjort på den senaste tiden för jag tycker bara det varit en massa buggar och problem under de senaste månaderna. Spelare som blivit felaktigt anklagade och hotad med avstängning, den enda fredstiden på året försvann under några timmar och nu kan folk anfalla en spelare i SL?!? Saphira, jag hoppas verkligen att du skäller ut dina medarbetare på InnoGames för det här är inte okej...
 

DeletedUser2861

Guest
Jag saknar även moderatorernas närvaro här. Ser aldrig nån svara på nåt eller kommentera i ryktestrådarna. Förr var man ju tvungen att hålla en god och respektfull ton i forum men det verkar vara något i det förgångna.....
 

DeletedUser2646

Guest
Ja det går ju inte att påstå att de har visat så mycket aktivitet här. Det finns en massa Milstolpar på flera servrar som har lagts ut sedan månader tillbaks. :/
 

Hallström

Member
På Tau servern förlorade en spelare inte mindre än 7 städer under SL, det konstiga var att han hade SL för sin egen allians och inte för andra allianser.

Kanske kan vara så att Innogames behöver lite nya moderatorer :(
 
Senast ändrad:

DeletedUser3387

Guest
På Tau servern förlorade en spelare inte mindre än 7 städer under SL, det konstiga var att han hade SL för sin egen allians och inte för andra allianser.

Kanske kan vara så att Innogames behöver lite nya moderatorer :(

Hur är det ens möjligt då
smiley_emoticons_oh-no2.gif
 

Hallström

Member
Det är just det vi vill ha svar på .... under förutsättning att det finns nån mod kvar som kan svara

Det har varit moderatorer inne efter dessa inlägg har blivit inlagda men inga svar, verkar inte som dom vill ta tag i detta.
Supporten drar bara ut på det också bara för man ska tröttna till slut, det verkar som att dom kan plocka bort semesterläget om det nu ändå inte fungerar som det ska.
Fast då mister dom ju en massa guld, hmmm nä jag tror det är något skumt med detta eftersom det inte blir några svar.
 

DeletedUser2646

Guest
Jag hoppas för allas skull att det inte ligger någon hund begraven. Väldigt många spelare kommer sluta om det faktiskt är korruption inblandat. Jag vill inte tro på det men med tanke på vad som hänt den senaste tiden så har man sina misstankar.
 

DeletedUser2861

Guest
Det har nu gått bra mycket mer än 24 timmar och ingen mod har visat sig i den här tråden .... det är riktigt dåligt!!! Det syns ju på andra ställen att Saphira mfl varit online.
 

DeletedUser3271

Guest
Om alla skriver till huvudkontoret i Tyskland och gnäller så bör det väl få fart på Saphira...
 

Hallström

Member
Fortfarande inget svar här???????????
Vi kanske får göra som Leonardo säger och ta kontakt med HQ i Tyskland, man blir ju ännu mer misstänksam att spelledningen var inblandade i denna "buggen" när dom inte svarar.
 

DeletedUser

Guest
Detta är en fråga för support, och inte i forumet, dels för att vi får inte diskutera andras fall, och är det en bugg så behöver vi kontorna för att kolla given info.

Jag kan ge allmän info angående detta:

I alliansen står medlemmar som semester även under de 48 timmarna före, dvs direkt någon har tryckt på knappen.
Jag har 3 gånger kollat igenom det fallet ni talar om, allt är normalt. INGET fusk har begåtts. Tyvärr kan jag inte säga mer än så, men ja, ni kan lita på SL, den fungerar, vilket jag har testat.
 

Hallström

Member
Hmm mycket konstigt att avbrottet i SL bara gällde för en del spelare och du har fått en massa info om detta i supporten men det verkar ju inte hända något där.
Varför får man inte skriva om sådana här händelser om det nu inte ligger något skumt bakom
smiley_emoticons_confusednew.gif

Jag kommer inte kunna lita på SL om spelare kan ta mina städer då
smiley_emoticons_oh-no2.gif
 
Topp