P&P Allianspresentation Inquisition[INQ]

DeletedUser107

Guest
Inquisition externt forum1.jpg

Om ni har frågor angående alliansen vänligen kontakta någon av ledarna IGM.​
 

DeletedUser378

Guest
Underbart att se dig på banan igen 1c3m4n.
Önskar dig och din allians all lycka på servern.

Ser detta som ett riktigt fint initiativ och hoppas att fler allianser kommer efter med sina egna presentationer.
 

DeletedUser

Guest
Märks ju på presentationen att det bara är noobs i alliansen.

Förresten är 1c3m4n känd för något annat än att sänka allierade KS i samband med erövringar?
 

DeletedUser2331

Guest
En ful presentation om jag får säga så, borde finnas lite fler färger och inte bara påminna om dåtidens papper.. Texten har en dålig stil, ni borde ha valt något finare, ganska svårt att läsa också, som då ställer tanken om ni är seriösa med det där, började garva sönder när jag läste den.

En presentation som skulle kunna vinna ett "humor" pris om jag får säga mitt, lycka till med alliansen, kontakta mig om ni behöver fina och bra idéer.
 

DeletedUser

Guest
Givetvis står jag bakom mina ostar till hundra procent i detta precis som allt annat dom tar sig för! En dålig presentation helt enkelt.



;)
 

DeletedUser107

Guest
Underbart att se dig på banan igen 1c3m4n.
Önskar dig och din allians all lycka på servern.

Ser detta som ett riktigt fint initiativ och hoppas att fler allianser kommer efter med sina egna presentationer.
Det tackar jag ödmjukast för. :)


Märks ju på presentationen att det bara är noobs i alliansen.

Förresten är 1c3m4n känd för något annat än att sänka allierade KS i samband med erövringar?
Vadå får man inte poäng för det eller? Skämt och sido har jag inget minne av att jag lyckats göra något dylikt, vilken server kan det ha tänkts varit på?
Spelarna i alliansen håller mycket hög kvalité kan jag lova och vi presterar mycket bra trots att vi är en liten men kompakt allians som valt kvallité före kvantitet.
Jag måste ha gjort dig väldigt illa med tanke på vilket påhopp detta var, tänker dock inte sjunka till din nivå utan vad det än är så ber jag ödmjukast om ursäkt och önskar dig all lycka och välgång.



När det kommer till bilden så kan den absolut vara vackrare, jag ville ha något som passade in i temat Inquisition, därav det gamla pappret och valet av font. Detta är kanske den andra eller tredje bilden jag gör i Photoshop så med tanke på de begränsade kunskaperna så är jag nöjd. :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Klart den är snygg ismannen, tror inte zixten var mkt seriösare än mig när jag sa att jag står bakom honom och Bos :.)
 

DeletedUser107

Guest
Klart den är snygg ismannen, tror inte zixten var mkt seriösare än mig när jag sa att jag står bakom honom och Bos :.)

Naturligtvis var ni sarkastiska, det borde jag ha kunnat läsa av på ert kroppsspråk och tonläge. :p
Ni borde alla använda följande bild så ni inte får ett sådant övertag gentemot oss andra. ;)
6a00e5500eaa978834015432e52e92970c-500wi


Annars har jag inga som helst problem att konstruktiv kritik, tvärtom så välkomnar jag den.
 

DeletedUser

Guest
hmm, försökte finna något fel på presentationen eftersom det verkade som andra lyckats.
Namnet på alliansen relaterar till en gammal händelse så valet av bakgrund tycker jag är riktigt lyckad.
Nu är jag ingen expert på formgivning på ord men jag tycker den ser ut som om den kunde vara gammal
Så i det hela tycker jag att du med formgivningen och typsnittet fångat en bild av alliansen som är lätt att ta till sig, man ser nästan vad alliansen står för utan att behöva läsa texten
Men jag kom precis på en sak, kan du få pappret kantstött? och kanske lite rullad? det tror jag skulle göra den ännu bättre.
Nå jag hoppas att någon i min allians kan göra något motsvarande själv har jag tyvärr inte det kunnandet
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp