allians

DeletedUser

Guest
jag vill att vi kan dela av det goda. :)

vilken allians som kommer leda om 3 månader

Inquisition

Klanen

Vikingarna 1 2 3

Blitz

tror inte dom undre av blitz kommer komma över inq.

och skriv vad ni tycker om alliansen å spelare i dom som är med.

om bästa spelar så vet jag en del min första är tryckaren 43 städer men har bra kunskap å ta städer.
tror nog han tar små allianser eller dom som inte är med....

svendberg... hmm finns inte så mycket å googla om. tror han kommer bra va bra gp spelare. om han fixar sin allians
sj har jag inte haft några anfall från han eller blitz. så tror att det finns några spelare som vill nå blixtrar.
 

DeletedUser

Guest
kan sega jag har förlorat 2 städar av inq :D men det va att jag va ej med på det när allt krig starta ;=) när det fast en spion mellan min allians ;=) å till slut blev spökstäder :p förlora 2 fick 2 av han som blev det å 2 av 21 städer va det av ? av inq spion det kan dom svara på.
 

DeletedUser

Guest
kan sega jag har förlorat 2 städar av inq :D men det va att jag va ej med på det när allt krig starta ;=) när det fast en spion mellan min allians ;=) å till slut blev spökstäder :p förlora 2 fick 2 av han som blev det å 2 av 21 städer va det av ? av inq spion det kan dom svara på.

Enligt grepostats har du förlorat 3 städer till Inq :)
Sen förstod jag inte riktigt resten, bortsett från konspirationsteorin om spionen i Vikingarna som vi brukar höra om så fort allting går snett för er (dvs påfallande ofta).
 

DeletedUser2626

Guest
ZeusTheScout. ah stämmer nu ;=) kom på det nu :D



Så Stora Dosa fortsätter denna LÖGN - som åtminstone The Conqueror borde kunna korrigera... eller hyllar TC denna lögn och detta förtal...eftersom han själv vet på vilket sätt ZeusTheScout blev avstängd... var det dubbla konton... eller var det "olämpligt beteende mot speladmins"? och på 2 månader valt att låta lögnen stå oemotsagd...
 

DeletedUser2626

Guest
ZeusTheScout. ah stämmer nu ;=) kom på det nu :D

5 kap. Om ärekränkning
1 § Den som utpekar någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt eller eljest lämnar uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning, dömes för förtal till böter.

Var han skyldig att uttala sig eller var det eljest med hänsyn till omständigheterna försvarligt att lämna uppgift i saken, och visar han att uppgiften var sann eller att han hade skälig grund för den, skall ej dömas till ansvar.

Hävdar Innogames och Stora Dosa att detta är sanning?

eller varför vidhålles detta förtal?
 
Topp