5 minuters plundring med Kapten

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag vet att detta förslag förmodligen kommer mötas av stor kritik av er som kan sitta å köra var femte minut men för mig som går i skolan skulle det var jubel om denna funktion tillkom.

Jo tanken var att man skulle kunna ställa in kaptenen på 5 minutersplundringar var 5:e minut under en hel dag.

Givetvis förstår jag att det är alldeles för OP att lägga till en funktion på kaptenen. Men jag hade mer tänkt mig att man kunde för kanske 150 guld köpa den funktionen under ett dygn. Jag tycker det är ett rimligt pris då det kommer bli för dyrt för att funktionen ska missbrukas, sen den som får 5 min farm hela dygnet lär få mycket råvaror så priset är om något för litet
 

DeletedUser

Guest
Innogames skulle antagligen gilla det då de skulle tjäna enorma massor pengar
 

DeletedUser

Guest
En grym idé men det är lite för dyrt... 150 guld och man kan välja 5 st städer elr nåt sånt tycker jag...
 

DeletedUser

Guest
Jaaaa... Men... Visst, man får jättemycket råvaror o så men... Äh, skulle ändå inte köpa det, men det kan vara kul att alltid ha råvaror.
 

DeletedUser

Guest
150 guld för att kunna farma bondbyarna en enda dag?? :O
hutlöst!! aldrig att jag skulle kosta på det.

att farma dom kan man lätt anpassa sig till eftersom du har flera valmöjligheter, passar inte 5 min så välj nån annan som passar tills man kommer tillbaka till datorn, forskar du "Byte" dubblas tiden och mängden och du kan sjustera det hela rätt lätt
 

DeletedUser

Guest
150 guld för att kunna farma bondbyarna en enda dag?? :O
hutlöst!! aldrig att jag skulle kosta på det.

att farma dom kan man lätt anpassa sig till eftersom du har flera valmöjligheter, passar inte 5 min så välj nån annan som passar tills man kommer tillbaka till datorn, forskar du "Byte" dubblas tiden och mängden och du kan sjustera det hela rätt lätt

det var ett förslag.. sen e det ju lätt för dig att säga som säkert har tillgång till datan ca 8 ggr per dag själv har jag inte tillgång till den mellan 07.30-15.00 på ett ungefär....
 

DeletedUser

Guest
det var ett förslag.. sen e det ju lätt för dig att säga som säkert har tillgång till datan ca 8 ggr per dag själv har jag inte tillgång till den mellan 07.30-15.00 på ett ungefär....

det är då bara för dig att farma in dom högre, inga konstigheter alls
 

DeletedUser

Guest
det är då bara för dig att farma in dom högre, inga konstigheter alls

nej inga konstigheter alls förutom att du tjänar ca 3 ggr mer än mig...?

om du ändå inte ska använda den behöver väl du inte klaga på den?


jag förstår varför du inte gillar den då guldare tjänar för mycket på den men det snabbaste sättet att få råvaror e via 5 min plundringar och det blir alltför mycket ett 24/7 spel i grepo tycker jag...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
nej inga konstigheter alls förutom att du tjänar ca 3 ggr mer än mig...?

om du ändå inte ska använda den behöver väl du inte klaga på den?


jag förstår varför du inte gillar den då guldare tjänar för mycket på den men det snabbaste sättet att få råvaror e via 5 min plundringar och det blir alltför mycket ett 24/7 spel i grepo tycker jag...

förstår inte vad du menar med att jag tjänar 3 gånger mer än dig, för mig är detta bara en fråga om girighet, du vill få fördelen med att kunna farma på det lägsta som ger mer om man kan farma var 5:e min. bara tråkigt att se att folk inte kan nöja sig med det som finns utan ska ha mer och mer.
jag använder guld och kommer inte använda detta om det skulle införas, det är juh på tok för mycket pengar om det skulle kosta 150 guld att farma från en stad under en dag. sitter man på 100 städer (tex) så innebär det 15000 guld för en dag och vill du göra detta i tex 10 dagar så kostar det 150000 guld och skall man gå på hur mycket guld man får för 500kr så blir det 6250kr för detta. dvs hutlöst dyrt!
 

DeletedUser

Guest
förstår inte vad du menar med att jag tjänar 3 gånger mer än dig, för mig är detta bara en fråga om girighet, du vill få fördelen med att kunna farma på det lägsta som ger mer om man kan farma var 5:e min. bara tråkigt att se att folk inte kan nöja sig med det som finns utan ska ha mer och mer.
jag använder guld och kommer inte använda detta om det skulle införas, det är juh på tok för mycket pengar om det skulle kosta 150 guld att farma från en stad under en dag. sitter man på 100 städer (tex) så innebär det 15000 guld för en dag och vill du göra detta i tex 10 dagar så kostar det 150000 guld och skall man gå på hur mycket guld man får för 500kr så blir det 6250kr för detta. dvs hutlöst dyrt!

tanken var att 150 guld kanske skulle räcka för 5 städer, hutlöst men allt i grepolis missbrukas t.ex. stadsfesterna jag vill inte riktigt att det här också ska missbrukas
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp