2.0 - Till gamla världar?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Men vem är det som tycker spelet skulle bli tråkigare om man får 2.0??!!:confused::confused: Ja menar om jag skulle ha vetat att 2.0 inte skulle komma till gamla världar skulle jag ju satsat på Zeta! Men jag tycker faktiskt inte det ska vara någon slags omröstning! De som är i Grepolis teamet ska sköta om spelet efter vad spelare tycker men dom som inte vill ha 2.0 vill ju inte ha det bara för att dom inte är van det! Jag skulle villa att Gaffel fick bestämma så vi kan få det här gjort!:cool:
 

DeletedUser

Guest
Men vem är det som tycker spelet skulle bli tråkigare om man får 2.0??!!:confused::confused: Ja menar om jag skulle ha vetat att 2.0 inte skulle komma till gamla världar skulle jag ju satsat på Zeta! Men jag tycker faktiskt inte det ska vara någon slags omröstning! De som är i Grepolis teamet ska sköta om spelet efter vad spelare tycker men dom som inte vill ha 2.0 vill ju inte ha det bara för att dom inte är van det! Jag skulle villa att Gaffel fick bestämma så vi kan få det här gjort!:cool:

Och hur ska grepolis teamet veta vad spelarna tycker utan omröstning? Bra att du tänker efter innan du skriver..

Sen kanske det finns dom som spelar 2.0 som vill ha kvar gamla för att dom tycker bättre om det. Inte för att dom inte klarar av det, Anemonen tex ligger hyfsat högt på zeta..
 

DeletedUser1593

Guest
Själv tycker jag att dessa världar kan vara utan 2.0 och sedan startas nya med 2.0. Tycker man ska kunna ha både och faktiskt.
 

DeletedUser

Guest
Herregud asså, spel dör ut om det är exakt samma hela tiden. Varje spel uppdateras oavsätt om de blir bra eller dåligt.


Dem som betalar premium lär fortfarande betala premium.
 

DeletedUser378

Guest
Om det är någon som har problem med hur någon i teamet eller hur teamet i helhet hanterar saker så vänligen ta kontakt med den berörda personen alternativt ta den diskussionen med Gaffel direkt.
 

DeletedUser

Guest
Om det är någon som har problem med hur någon i teamet eller hur teamet i helhet hanterar saker så vänligen ta kontakt med den berörda personen alternativt ta den diskussionen med Gaffel direkt.

vad spelar de för roll? inte så att de lär bli en förbättring eller hur?

varför stanna i stenåldern när något kan utvecklas?

öppna en ny värld med en tråkig gammal uppdatering istället och låt sim city spelare spela där!
 

DeletedUser

Guest
Om det är någon som har problem med hur någon i teamet eller hur teamet i helhet hanterar saker så vänligen ta kontakt med den berörda personen alternativt ta den diskussionen med Gaffel direkt.

då gäller de att ni tar ansvar och svarar när man skriver, annars har dina hänvisnigar ingen mening.

har själv inte alltid fått svar.
 

DeletedUser378

Guest
Skriver du till mig så får du alltid. Svar jag kan inte personligen ta ansvar för vad andra tar för sig. Men hos mig är dörren öppen för alla. Återfinns in game eller här på forumet.

Har ingen som helst kontakt med supporten så där går det inte att nå mig.
 

DeletedUser

Guest
förbannad man blir hur ni hanterade uppdatering (pratar ej med forums ansvariga bara spel utvecklare eller de som bestämmer)...............
 

DeletedUser378

Guest
Vill du ha kontakt med den typen av personer så får du skriva brev ner till tyskland. För det är där nere de sitter allihopa.
 

DeletedUser

Guest
Jo absolut men om man tänker realistiskt, man ödslar bara tid o skriva ett brev när dem kommer titta "klagomål aah ok ner till papperskorgen) "

De inte stabilt de här
 

DeletedUser962

Guest
Vill du ha kontakt med den typen av personer så får du skriva brev ner till tyskland. För det är där nere de sitter allihopa.



Skrev ett meddelade till dom för en tid sedan, då menar jag InnoGames utvecklarna, men idioter som dom är så svarade de inte... :mad:
har även pratat med Grepols.de ( Tyska grepolis ) Admin.
Det hände inte så mycket mer där :(
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Skrev ett meddelade till dom för en tid sedan, då menar jag InnoGames utvecklarna, men idioter som dom är så svarade de inte... :mad:
har även pratat med Grepols.de ( Tyska grepolis ) Admin.
Det hände inte så mycket mer där :(

Sverige är ett så litet "grepolis" land så dom bryr sig nog inte om vi har klagomål. Men om man fick med sig fler "grepolis länder" så skulle nog dom lyssna på en.

Annars kan man alltid "Guldstrejka" = (Ingen köper guld förrän vi får igenom vårt förslag :D)!
 

DeletedUser378

Guest
Jag kan inte ta ansvar för vad tillverkare och programmerare etc tar sig till nere i tyskland som ni säkert kan förstå.
Men jag gör mitt bästa från den posten jag har för att spelet skall funka som det är tänkt och för att ta hänsyn till spelarnas viljor, även om man inte kan göra alla nöjda jämnt.
 

DeletedUser

Guest
Jag kan inte ta ansvar för vad tillverkare och programmerare etc tar sig till nere i tyskland som ni säkert kan förstå.
Men jag gör mitt bästa från den posten jag har för att spelet skall funka som det är tänkt och för att ta hänsyn till spelarnas viljor, även om man inte kan göra alla nöjda jämnt.

Ja du sköter ditt jobb as bra. Det är tyskarna som kanske borde snabba på lite eller ge oss fler besked än i nuläget då vi får veta saker grymt senare än vissa andra. Men du är en grymt bra moderator som är aktiv, snäll och rättvis. Fortsätt så :)!
 

DeletedUser

Guest
Ja du sköter ditt jobb as bra. Det är tyskarna som kanske borde snabba på lite eller ge oss fler besked än i nuläget då vi får veta saker grymt senare än vissa andra. Men du är en grymt bra moderator som är aktiv, snäll och rättvis. Fortsätt så :)!

i second that!
 

DeletedUser1115

Guest
asså snart måste 2.0 för jag håller på att tröttna:(
 

DeletedUser

Guest
asså snart måste 2.0 för jag håller på att tröttna:(

Inom årets slut så borde man nog kunna börja bygga underverk. Det är väll det närmaste man kan hoppas. Då alla måste upp till 250 milj... (Top allianserna)
Och sedan måste dom utveckla allt osv...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp