2.0 - Till gamla världar?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej jag undrar när uppgradering 2.0 kommer?:confused: Det här är kanske inte rätt forum men jag undrar fortfarande. När kommer uppgraderingen till Beta?Jag tycker det gått tillräckligt länge sedan meddelandet kom ut!
 

DeletedUser

Guest
Hej jag undrar när uppgradering 2.0 kommer?:confused: Det här är kanske inte rätt forum men jag undrar fortfarande. När kommer uppgraderingen till Beta?Jag tycker det gått tillräckligt länge sedan meddelandet kom ut!

tre år senare....
 

DeletedUser

Guest
gaffel har sagt att man fick hoppas att det skulle komma ut i mars!
 

DeletedUser

Guest
---------------
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hej!

Sitter som ledare för Imperium Internum på alfaservern och jag har försökt följa allt som skrivs om Grepolis 2.0 för att kunna förbereda alliansen på vad som komma skall. Frågan vi ställer oss (och säkert fler med oss) är om man kan få någon liten hint om NÄR den kommer att lanseras? Kommer det någon förvarning och i så fall hur långt i förväg?

mvh
ambjorn
 

DeletedUser

Guest
Hej!

Sitter som ledare för Imperium Internum på alfaservern och jag har försökt följa allt som skrivs om Grepolis 2.0 för att kunna förbereda alliansen på vad som komma skall. Frågan vi ställer oss (och säkert fler med oss) är om man kan få någon liten hint om NÄR den kommer att lanseras? Kommer det någon förvarning och i så fall hur långt i förväg?

mvh
ambjorn

gaffel sa att man fick hoppas att den kommer ut i mars
 

DeletedUser4

Guest
Hej!

Sitter som ledare för Imperium Internum på alfaservern och jag har försökt följa allt som skrivs om Grepolis 2.0 för att kunna förbereda alliansen på vad som komma skall. Frågan vi ställer oss (och säkert fler med oss) är om man kan få någon liten hint om NÄR den kommer att lanseras? Kommer det någon förvarning och i så fall hur långt i förväg?

mvh
ambjorn

Kommer absolut att informera er så fort jag bara får. Promise!

Förhoppningsvis, får jag annonsera 1-2 veckor innan uppdatering.
 

DeletedUser

Guest
Tack för snabbt svar! Kan du påverka något så är det positivt med minst två veckors förvarning så alla har samma chans att vara med och kriga då det (som jag förstått det) gäller vem som är först med att bygga underverken.

mvh
ambjorn
 

DeletedUser4

Guest
Tack för snabbt svar! Kan du påverka något så är det positivt med minst två veckors förvarning så alla har samma chans att vara med och kriga då det (som jag förstått det) gäller vem som är först med att bygga underverken.

mvh
ambjorn

Ska göra mitt bästa i att förmedla all information så tydligt och så fort som möjligt.

Hoppas på något redan ikväll faktiskt.
 

DeletedUser962

Guest
För er som inte vet om det så finns det en beta värld (http://beta.grepolis.com/ )

Den är engelsk.

I alla fall så är det en värld där man lägger in uppdateringar ( innan de kommer till de "Riktiga" Världarna. )
Bl.a så har 2.0 inställningarna testas där nu i x månader.
Och efter ett flertal problem, buggar. Så tror jag att det har "äntligen" fixat sig.

Då Tyska Grepolis http://de.grepolis.com/?ref=gp_flags

Kommer den 21 och 22 mars lansera de två första världarna med 2.0 inställningar.

Världs Omikron
Startdatum: 21 Mars
Hastighet: 2
Enhetshastighet: 1
Erövningsystem: Nya ( Revolt )
Moral:
Nattbonus: 23-7
Alliansgräns: 100

Värld Pi
Startdatium: 22. Mars
Hastighet: [pi] (3,14)
Enhetshastighet: [pi]/2 (1,57)
Belägringstid: 12 Stunden
Erövningssystem: Gamla ( Belägring )
Moral: Av
Nattbonus: 24-8
Alliansgräns: 80

Hoppas det är OK att jag publicera detta ;)
 

DeletedUser1864

Guest
Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge
 

DeletedUser4

Guest
Hej jag undrar när uppgradering 2.0 kommer?:confused: Det här är kanske inte rätt forum men jag undrar fortfarande. När kommer uppgraderingen till Beta?Jag tycker det gått tillräckligt länge sedan meddelandet kom ut!

2.0 är ännu inte bestämd om den skall komma till gamla världar eller ej.

Kommer få en ny uppdatering på Måndag, så får be om att återkomma då.
 

DeletedUser962

Guest
2.0 är ännu inte bestämd om den skall komma till gamla världar eller ej.

Kommer få en ny uppdatering på Måndag, så får be om att återkomma då.



Ohh shit alltså, Gaffel har för en gång skull hittat
reply.gif
.


En stor applåd till dig!
happy0065.gif
( "säger" det med sarkasm )
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser678

Guest
2.0 är ännu inte bestämd om den skall komma till gamla världar eller ej.

Kommer få en ny uppdatering på Måndag, så får be om att återkomma då.

det var ju surt att få den informationen nu, då hade man ju spelat seriös på zeta... :p
 

DeletedUser

Guest
Ohh shit alltså, Gaffel har för en gång skull hittat
reply.gif
.


En stor applåd till dig!
happy0065.gif
( "säger" det med sarkasm )

Mace har du sett den där knappen man kan bläddra bland sidor med? En finurlig lite knapp som gör att man tydligt kan se tidigare inlägg i trådar. Hursomhelst så ser man också att Gaffel kommenterat flera ggr rörande ämnet ;)
 

DeletedUser962

Guest
Mace har du sett den där knappen man kan bläddra bland sidor med? En finurlig lite knapp som gör att man tydligt kan se tidigare inlägg i trådar. Hursomhelst så ser man också att Gaffel kommenterat flera ggr rörande ämnet ;)

Jadå, :p.

Bryr mig inte särskilt mycket om ifall han svarar i denna tråden. Finns x-antal trådar som han borde kanske kolla i?
Även fast han har hand om 3 spel? ( GP, TW, TW )
Så borde han ändå försöka svara så gott han kan på förslag som kommer in?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser378

Guest
Kan lova dig mace att gaffel svarar efter bästa förmåga.
Man kan väll lätt säga att han har en del att fixa med i och med alla hans ansvarsområden.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp