2.0 på gamla världar?

Vill du ha version 2.0 på gamla världar?


  • Totalt antal röstare
    284
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser4

Guest
Detta är en förundersökning som varar i 7 dagar.

Alltså inget avgörande, undersökning för att få Ja och Nej ev. %.


- Är du för eller emot 2.0 på gamla världar?

- Vilka nackdelar ser du? Vilka fördelar ser du?

- Vad tycker du om 2.0 versionen i allmänhet?



Tack för ert deltagande.
 

DeletedUser

Guest
schyyyyyyyysh kungen talar

JA! det tror jag kan bli kul. Men inget ändras då väl? (med poäng och städer)
 

DeletedUser

Guest
Nej fy fan! det nya systemet suger och är fult som stryk. Gillar bättre den gamla versionen.
 

DeletedUser

Guest
Bah

Blir det nya systemet på Delta servern slutar jag spela direkt! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Fråga?

Kommer då man hålla samma städer, allians etc.?
//Anty98
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det skulle vara coolt om det var 2.0 på andra världar. Plus att man får ha byar att begära från, men fler samtidigt och man får råvaror direkt. Det skulle bli roligare och lite enklare. :D
 

DeletedUser

Guest
Blir det förändring på Epsilon slutar jag direkt. Vill man ha nya systemet tycker jag de kan skapa nya världar för det.
 

DeletedUser

Guest
Varför det är najs(För mig) =)

Hehe jag vill bara ha det för jag äger en ö :p hoppas man kan bygga underverk annars kommer jag kicka nån till döden som i :cool:!!!

Clan: Fenix
World: Beta
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
tycker att det 1.26 är mycket bättre än 2.0, det enda positiva med 2.0 är typ.... eemh ?

Varför inte göra det simpelt.... Det GAMLA systemet på de GAMLA världarna och det NYA systemet på de NYA världarna ?

//Illuminate - Beta
 

DeletedUser

Guest
2.0

Inför 2.0 så fort som möjligt. Ser annars inte hur det skall bli något slut på de andra världarna. Dessutom tycker jag att 2.0 versionen är bra/snygg;)
 

DeletedUser

Guest
Jag är för även om jag anser att Zeta emellanåt varit extremt segt!
men händer ju även att de gamla världarna är sega de med.
komplement till detta både göra sidorna snabbare men även ngn form av "tipstråd" där man kan få reda på hur man gör datorn snabbare så den hanterar sidorna bättre.
detta är det direkta hindret jag ser.

1 annan spontan grej är att vissa spelare "äger" hela öar, en del av dem har bara 19 stadsplatser på ön.
 

DeletedUser

Guest
Det är inget flyt på 2.0 Det tar längre tid att sköta sina städer på 2.0 och det är inte roligt om du har 30 städer.....
 

DeletedUser

Guest
Nej tack

Nej tack. Vi har zeta-servern till dom som tycker att det är bättre med det systemet.
 

DeletedUser

Guest
Det är väl meningen att det inte ska ta slut väl ?
Jag valde att spela det här spelet för att det inte finns något slut så man slipper börja om hela tiden efter typ några månader.
I antikens grekland började nog inte hela världen om på nytt och man fick en till chans...
Tycker 2.0 är "mindre bra" och det borde hållas till de nya världarna endast! :cool:
 

DeletedUser748

Guest
Inför inte 2.0 tycker att det är mycket långsammare att utveckla sin by och omständigare i menyerna
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att den nya versionen är bra men det är några nackdelar:mad:
Först tycker jag inte om byarna:( sen tycker jag inte om att man måste klicka
på lagret för att på reda på hur mycket som ryms:mad:
men sen tycker jag om grafiken jättebra :D
det har jag att sega:cool:
 

DeletedUser

Guest
Grepolis :)

Det nya är ju typ samma sak men mera avancerat



Clan - Fenix
World - Beta
:cool:
 

DeletedUser

Guest
jag gillar 2.0 men vill inte ha det på dem gamla världarna, det skulle bli en fördel att bara kunna begära råvaror så att man slipper skicka iväg trupper men nackdel att behöva skaffa nya bondbyar i början

____________________
Over and Out :cool:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp