Är Forskningar/mur-tornbonus aktiva när man river byggnaderna?

DeletedUser

Guest
Såhär ligger det till..
Jag börjar bli less på att moralen är så sjukt låg i spelet så jag vill riva mina städer så mkt det går för bättre moral mot lite mindre spelare.

Sitter dock och funderar lite på detta:
1: Om jag forskar fram "Stridserfarenhet", vilket kräver nivå 34 akademi, och sedan river akademin till 30 eller mindre..
Är "Stridserfarenhet"-forskningen fortfarande aktiv då? Och ramm/falang om man river akademin till ex 20?

2: Torn kräver nivå 20 mur för att bygga och lite annat smått o gott. River jag muren till nivå 1.. har jag då fortfarande 10% försvarsbonusen från tornet aktivt?
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte men jag skulle tro att om man har torn och försöker riva ner muren under lvl 20 så kommer det upp någon sån där röd ruta eller liknande.
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte men jag skulle tro att om man har torn och försöker riva ner muren under lvl 20 så kommer det upp någon sån där röd ruta eller liknande.

Det gör inte det. Du kan riva muren till 1 och tornet står kvar. Har gjort detta ofta. Vet bara inte om deffbonusen från tornet fortfarande gäller.

Får testa mig fram för att få svar på dessa frågorna. Orkar inte vänta på nått vettigt svar här från teamet.. :eek:
Ärligt talat så tror jag inte dom har den blekaste aningen zzz
 

DeletedUser176

Guest
vad jag har märkt så gäller bonusen fast man raserat muren forskningen gäller med.. testade mig fram på zeta för några månader sedan
 
Topp