Ännu en ny värld??

DeletedUser3173

Guest
Nu får ni allt lugna ner er låt flera världar avslutas innan ni starta nya hela tiden på det här sättet tar ni död på Grepo
 

DeletedUser

Guest
Nu får ni allt lugna ner er låt flera världar avslutas innan ni starta nya hela tiden på det här sättet tar ni död på Grepo

Jag håller med ovanstående talare..

Jag spelar fortfarande i NU samt Pi och nu kommer en ytterligare värld.. Come on ge oss ett liv utanför Grepolis men ni dundrar säkert in Guld pengar på oss som spelare snabbt, men chilla ner lite nu iaf..

Min Tanke kanske inte andras ;)

// Waffen
 

DeletedUser

Guest
Ja, inom en framtid kommer en ny server att komma till oss, så som Hallström klokt sa, man behöver inte spela på varje ny server som kommer.

Välj dem med inställningar ni tror ni trivs bäst med
 

DeletedUser

Guest
Om man bortser från våra två evighets världar achilles och Hyperborea, så har vi idag bara tre aktiva servers vilket är en relativt låg siffra för vårt community.
Sen som det är sagt man behöver inte spela på alla världar samtidigt.
 

DeletedUser1216

Guest
Om man bortser från våra två evighets världar achilles och Hyperborea, så har vi idag bara tre aktiva servers vilket är en relativt låg siffra för vårt community.
Sen som det är sagt man behöver inte spela på alla världar samtidigt.

Kanske går det att lyssna på communityn denna gång och ha en lite snabbare värld. Ingen mår bra av att bli grå hårig och slösa pengar, ja förutom ni då.
 

DeletedUser2843

Guest
På finska grepolis har de en värld med hastighet 4 och enhetshastighet 4. Kan vi inte få en sån värld med revolt och utan moral? Skulle vara roligt :)
 

Hallström

Member
Det borde väl bli en belägringsvärld denna gången, det var ju en revoltvärld som öppnades förra gången:rolleyes:
Men som TimothyN säger lite hastighet hade inte varit fel:)
 

DeletedUser2473

Guest
7592a92c76.jpg
 

DeletedUser

Guest
Gör en skypegrupp till denna världen så kanske jag börjar gilla den :)
 
Topp