Sökresultat

  1. Det ryktas att...

  2. Det ryktas att...

  3. Det ryktas att...

  4. Det ryktas att...

    @Hyperionz jag är verkligen ledsen, jag är uppriktig och ber om ursäkt. Jag förstod inte vad som orsakade ditt obehag. Jag trodde att din dumhet berodde på att du inte visste hur man studerade för från tidig ålder skickade de dig för att fiska lax för att mata familjen, hugga ved för att sälja...
  5. Det ryktas att...

    Kort information? Bara detta kommer att finnas kvar i historien: att den sista svenska servern vanns av italienarna och framförallt den där @Hyperionz och hans lille vän @Geggan tog piss Och att kronan på 7/7 som inte kommer att spelas in någonstans, bara kommer att användas för att stoppa den...
  6. Det ryktas att...

    Ma quanto rosichi coglione??? Ma ti leggi? Stai a tirà fuori Mussolini e la seconda guerra mondiale? ahahahahahaha Sei ridicolo!!! Ma tuo padre non era meglio che quella sera si inchiappettava un alce? Quanto ci godo a vederti rosicare pisellino Buona vita succhiacazzi
  7. Det ryktas att...

  8. Det ryktas att...

  9. Det ryktas att...

    Victory-has-been-served-with-a-side-of-cucumbers
  10. Det ryktas att...

  11. Det ryktas att...

    Siete ridicoli Siete l'unico alleato al mondo ad aver perso un server contro un alleanza di bannati Coglioniiiiiii Ora segnalate STO CAZZO che forse lo bannano VENI VIDI VICI
  12. Det ryktas att...

    @Hyperionz intuculo rikkione Piatelanderculo coglione Vincitori del Modo in Village People SUCAAAAAAAAAAAAAAAAA
  13. Det ryktas att...

    AhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahAhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahAhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahAhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahAhahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...
  14. Det ryktas att...

    Hyp Hyp Hyp Hyp Hyp Hurrà
  15. Det ryktas att...

    Confermo, funziona, stai a rosica’ Buon anno cojone Hyp Hyp Hurra’
  16. Det ryktas att...

    No non preoccuparti Il mio sarcasmo funziona alla grande. Guarda come rispondi. Stai a rosicà eh? Hyp Hyp Evviva
  17. Det ryktas att...

    Har du någonsin läst någonstans att jag är stolt över att kunna spela? Jag vet inte hur man spelar, men jag är visserligen väldigt bra på att hålla ihop en grupp vänner men framför allt på att göra narr av fiender
  18. Det ryktas att...

    Igår fanns detta på hans profil Idag är det borta Kan någon berätta varför?
  19. Det ryktas att...

    Jag är inte förvånad över att han kom för att leka med dig, snarare är jag förvånad över att du accepterade honom Äran.....detta okänt på vissa breddgrader...
  20. Det ryktas att...

    @Hyperionz, jag har en idé: Ska vi blanda lagen?
Topp