Sökresultat

  1. Det ryktas att...

    Ryktas att du skriver på fel konto
  2. Det ryktas att...

    Ryktas att ännu en server är förstörd på grund av IQ-befriade spelare.
  3. Det ryktas att...

    Ryktas att jag trodde curling var din favoritsport @Consider, det känns bara som att det är just din sport
  4. Det ryktas att...

    Ryktas att jag fick köpa 600 guld för att gulda en liten gullig snipe^^ Ryktas vidare att Morti kanske hade fortsätt spela om ni var trevliga? Istället för att vara otrevliga och tvinga ut honom ur alliansen^^ Men men, jag tackar aldrig nej till KP, så ett stort tack Consider x)
  5. Det ryktas att...

    Ryktas att ingen kan snipea dina KS @Mupen... Dina KS med 10s mellan rens och KS
  6. Det ryktas att...

    Ryktas att vi vet, anfallen kommer 19:00.
  7. Det ryktas att...

    Ryktas att vi är inte så smarta så att vi feedar för att fylla GSS som er noobs. Men jag menar, ni måste göra det för att kunna växa, det behöver ju inte vi. Hoppas inte mattiange läser detta, för då kommer han väl säga att "vi började sent på servern så vi måste feeda" :P
  8. Det ryktas att...

    Det ryktas att ni blev blåsta på KP. Hoppas ni inte aktiverade GSS :O Fast några av er gjorde ju det. Rekt kids
  9. Det ryktas att...

    I mean, he will probably come back anytime. The Italians already used the mafia money to pay off the support to get decio back. Just a matter of time before fagiolo is back ;) Just rumors though
  10. Det ryktas att...

    Och jag åt en brun banan idag som smakade konstigt. Jag borde kanske ha tvättat den innan jag åt den, men men, smaken är som baken.
  11. Det ryktas att...

    Ryktas att man tydligen kan fuska på denna värld och få fortsätta spela. På tidigare världar har det vara full ban när man varit inne på andras konton. Lite väl givmilt Forsberg? Samtidigt som de fortsätter vara inne på varandras konton, antar att de inte har lärt sig något.
  12. Det ryktas att...

    He helped SlavKing scare your CS away just now, didn't you see? Ryktas vidare att det är trevligt med KP när ni ändå tänkt dra KS^^ Hur tänkte ni där? Inte alls? Eller som Mattiange så klokt sa, "and you let yourself be conquered by an empty head, it means that you don't even have a head"
  13. Det ryktas att...

    So what head did you use sending 27 and 21 manticores that early in the siege? You do know that they do less damage against a stacked siege then in the later stages when you're about to kill it? Imagine if you had 1 manticore city instead of two small
  14. Det ryktas att...

    Ryktas att ni är för fega för att skicka dem. Och när vi skickar BS är ni för fega för att stå kvar med KS :( Lite chockad över att ni körde idag faktiskt, men det tackar vi för!
  15. Det ryktas att...

    Det ryktas att jag tycker ni kunde ha skickat BS också, för en riktig KP-fest ;)
  16. Det ryktas att...

    The intelligent investor has spoken, so I rest my case.
  17. Det ryktas att...

    Det ryktas också att detta KS jag fick in inte räknas, för Mattiange var ju "offline" haha!
  18. Det ryktas att...

    Det ryktas att Mattiange fick hjälp att snipea KS. Undra om supporten kan se hur hans IP bytte från 5 olika länder när han snipeade?
  19. Det ryktas att...

    Det ryktas att det blev väldigt tyst efter att ni fick två spärrade spelare. Är ni rädda för att det är fler som blir spärrade inom kort eller?
  20. Det ryktas att...

    Det ryktas att "CS DIE GOHOME"
Topp