Sökresultat

  1. Det ryktas

    Ryktas att jag inte är det minsta bitter, men ändå vill presentera mitt perspektiv. Det måste man väl få göra utan att det räknas som att gråta? Förlorar man så förlorar man, det är ju så spelet är byggt trots allt. Och vi var inte tillräckligt bra, så vi förlorade stort. Tappade ni en enda...
  2. Det ryktas

    Jävligt tråkigt. Det var flera nya spelare som bara gav upp på grepolis på grund av detta. Och det är ju inte som att svenska grepolis drunknar i nya, engagerade spelare.
  3. Det ryktas

    Vissa skulle kanske påstå att det faktum att ni hade tre hela allianser mot er och inte tappade en enda stad är ett bevis för att ni är lite för starka men vad vet jag? Sen var det ju ni som klagade på att det inte var något motstånd... Så går det när man trampar på hundvalpar.
  4. Det ryktas

    Lättare sagt än gjort är jag rädd. Undra på att svenska grepolis håller på att dö ut om det går så här i varje värld. Men men, c’est la vie. Ses kanske i nästa revoltvärld.
  5. Det ryktas

    Det ryktas för övrigt att det är för många svenska servrar öppna samtidigt, @MrForsberg Finns ej nog med folk
  6. Det ryktas

    Tycker man det är tråkigt kanske man inte ska gruppera upp samtliga veteraner i samma allians? #SyndicateInbördeskrig
  7. Mur i belägringsvärldar

    Förstår inte varför folk hänger upp sig på vad jag gör i belägringsvärldar, det här är ju en förslagstråd? Handlar alltså inte om hur spelet är utan om hur det borde vara. Jag skulle påstå att ett meta som gör en hel byggnadskedja irrelevant, och hälften av alla trupper man kan bygga mindre...
  8. Mur i belägringsvärldar

    Känns fånigt att en hel byggnaskedja i spelet ska vara helt irrelevant. Dessutom är markdeff typ oväsentligt för allt utom att skydda KS. Tråkigt att spela så tycker jag.
  9. Mur i belägringsvärldar

    Har varit borta från spelet i fem år, och har nu när jag kommit tillbaka märkt att det inte är meta att bygga mur i belägringsvärldar, eftersom det bara gör det svårare att bryta belägringar. Låter dumt att en hel byggnadskedja + torn ska vara meningslöst i ett gamemode. Jag skulle föreslå att...
Topp