Sökresultat

  1. Det ryktas att...

    Men du din håriga jävla grisknullare. Du ska inte gå och bada i någon tomatsås medans din farbror smiskar dig med lite hårdkokt pasta? Jag förstår att eran favoritsysselsättning är att be pappa Ken att rövköra er allihopa medans ni badar i skenet av att ni är duktiga. Tydligen är ert gäng...
  2. Det ryktas att...

    4/4 ger inget. Du utnämns till segrare men får ingen Krona. 7/7 ger Krona och du utnämns till världens härskare istället. Samt, fuskar man så säger inte en "vinst" något.
  3. Det ryktas att...

    Men du är ju fan mer inavel än vad forskare trott innan din stackars stackars människa. "Finnas kvar i historien" Ja men oj oj buhuhu stackars oss, jag gråter mig till sängs varje dag över vetskapen att ett gäng nedpissade svettbögar vann en servern med fusk under hela UV processen. Det roliga...
  4. Det ryktas att...

    Snälla skjut dig själv, svettiga seminazi. Ni är för dåliga för att vinna på ITA och tydligen för dåliga på SE också varav allt fusk. Choke on a dick din gorgonzolaluktande bonde.
  5. Det ryktas att...

    Kort info? Jovars. Den håriga facistligan fick 12 spelare plus nästan hela underallyn bannade mitt under UV för VPN och BOT. Nu passar dom dock på att "flexa" vinsten som något coolt samtidigt som de inte får någon krona. Vi tar kronan med 7/7 medans de nådde 4 först med konstant fuskande...
  6. Det ryktas att...

    Asså jag förstår att dina föräldrar är syskon. Kan inte varit lätt att växa upp med för många kromosomer.. :/ Men snälla, du är stolt över att ni "vann" samtidigt som ni har typ 1000 städer bannade? Hahaha, ja asså jag menar ni förlorade ju WW II även fast Mussolini sög av Hitler, så nu när ni...
  7. Det ryktas att...

    @166081 hahahaha, get lost you fucking piece of shit. And too all of the other dirty Italian cunts. Have fun being permabanned with all the cheats, get the fuck away from SE. Scumbags. GET_BUSTED
  8. Det ryktas att...

    Du blir inte mindre retard efter varje PM dock. Tror du jag lägger tiden på translate tror du fel :) KYS.
  9. Det ryktas att...

    Men du.. Bara för att du insåg att du är efterbliven behöver du ju inte byta språk :/ Fokusera du på pastan istället, kanske går lite bättre för dig än här.
  10. Det ryktas att...

    På tala om breddgrader, hur kommer det sig att ert patrask jämt och ständigt dyker upp på SE? Är vi dom enda som är dåliga nog när ni får äta mandingo på ITA eller? :) Har andra pizzabagare mer guld än Ken där hemma eller? :/
  11. Det ryktas att...

    @166081 Nej du är inte speciellt duktig på att göra narr av fiender. Vet inte riktigt hur sarkasm och dylikt funkar i Italien men tydligen har du hamnat lite fel här kompis :(
  12. Det ryktas att...

    Hmm..
  13. Det ryktas att...

  14. Det ryktas att...

    10/10 Photoshop, kan man swisha som bidrag? Paypal? Eller kanske röda korset? Hade jag haft 3000 bir som PD hade de varit rätt coolt, 20 k md ännu coolare, men ni vet väl bättre vad jag har och inte ;) Älskar älskar älskar att ni gnäller som ett gäng prepubertala fjortisar med tanke på Ken...
  15. Det ryktas att...

    3-0 eller 3-5 till mig, fri tolkning.
  16. Det ryktas att...

    Potatis <3
  17. Det ryktas att...

    Hur mår thaifrun himla? <3 Puss
  18. Det ryktas att...

    Ryktas att Doc inte lyckas göra ett konto :)))
  19. Det ryktas att...

    Even more terrible english. Cant even spell your own alliance right... Have you already forgott R3dn3ck took a city from you two weeks ago? And this CS aint even yours LMAO.
  20. Det ryktas att...

    Noone can be dumber then you. I also understand that this aint offending you but thats only making my point more valid. You are too stupid too even be offended. *sigh*
Topp