Sökresultat

  1. Uppdatering Version 2.228

    Kära spelare, Vi ville specifikt öka medvetenheten om en ytterligare förändring som ingår i version 2.228 av mobilappen. I ett försök att ta itu med feedback från spelare om effekterna av skräppostattacker (spamattacker) kan ha på din spelupplevelse och njutning har vi lagt till namnet på...
  2. Det ryktas...

    Sista... ryktas det ;)
  3. Det ryktas...

    Ryktas att det finns det, men ni får dras med mig i någon dag till :)
  4. Det ryktas...

    Ryktas att världen är igång!
  5. Uppdatering Version 2.227

    Version 2.227 Kära community, Den 24:e november är det dags för en ny uppdatering! Som vanligt kommer spelet vara nere under en kortare tid medan spelet uppdateras. Nya funktioner och förändringar Med Afrodites ankomst nästan här, gjorde vi några sista tweaks för henne, bara för att göra...
  6. Tack och adjö

    Kära spelare, Efter två år här är det dags för mig att säga adjö. På grund av att jag svårt att hinna med att vara Community Manager för två av InnoGames spel och ett heltidsjobb, samt allt annat man ska hinna med under en dag har jag beslutat att det är dags att lämna över titeln Community...
  7. Ny gud: Afrodite

    Hälsningar från själva Olympus! Som Hermes så ... graciöst avslöjade, kommer en ny gudinna ner till Grepolis värld! Afrodite kommer att välsigna världen Farsala med sin närvaro, som öppnar den 26:e november. Naturligtvis tar Afrodite med sig nya trollformler och mytiska enheter. Läs vidare för...
  8. Feedback: Afrodite

    Vad tycker ni om den nya guden?
  9. Allians-analys

    Här kan ni göra analyser av allianser på världen!
  10. Topp 10 spelare

    Här kan ni lista de tio bästa spelarna på servern! Vad de är bäst på kan ni själva avgöra.
  11. Det ryktas...

    att Afrodite gör sin debut på denna värld!
  12. Hall of Fame

  13. Feedback: Farsala

    Vad tycker ni om den nya världen, Farsala. Kommer någon testa den nya guden Afrodite?
  14. Ny värld: Farsala

    Kära spelare, Farsala anländer den 26:e november, och med det kommer gudomliga boosts från Olympus själv, för att hjälpa dig i de kommande striderna. Denna värld kommer att ha 20% ökad bygghastighet och rekryteringshastighet. Domination är ett slutspel där allianserna strider för...
  15. Uppdatering Version 2.226

    Version 2.226 Kära community, Den 11:e november är det dags för en ny uppdatering! Som vanligt kommer spelet vara nere under en kortare tid medan spelet uppdateras. Nya funktioner och förändringar I den här uppdateringen slutförde vi arbetet med vår nya Gud, Afrodite! Hon är tillgänglig för...
  16. Hermes Gudomliga Prövningar

    Hermes stannade precis en sista gång. Han var full av beröm för er alla, och gudarna är nöjda. Låt oss se vad han har att säga i detta sista meddelande. Finally, your journey comes to its end, and the gods are pleased! The final puzzle of course leads you to the god of the seas, Poseidon...
  17. Hermes Gudomliga Prövningar

    Den sjätte prövningen hittar ni här: Hermes Gudomliga Prövningar, del 6
  18. Hermes Gudomliga Prövningar, del 6

    Hermes ser ut att vara på mycket bättre humör idag och kom förbi för att leverera gudarnas meddelande, liksom nästa uppsättning ledtrådar! Den där var inte så illa, va? Vi har knappt några gudar kvar att avslöja! Det var naturligtvis drottningen av olympia, Hera! Jag har valt dessa lojala...
  19. Hermes Gudomliga Prövningar, del 5

    Hermes smyger skyndande in ett meddelande i våra händer och lämnar igen så fort han kan! Låt oss se vad han har att säga ... Phew! Det var nära. Zeus fick inte nys om mitt misstag, och ännu bättre ... Afrodite har gått med på att visa sin närvaro för er dödliga under de kommande veckorna...
  20. Hermes Gudomliga Prövningar

    Den femte prövningen hittar ni här: Hermes Gudomliga Prövningar, del 5
Topp