Sökresultat

  1. Det ryktas att...

    Trodde man vann om man fick fyra uv först :)
  2. Det ryktas...

    ja men jag räknar inte dem för jag spelade aldrig där ^^
  3. Det ryktas...

    hahaha Jag brukar aldrig försvinna :P
  4. Det ryktas...

    Låter ju nästan som du :)
  5. Det ryktas...

    Ni borde vara glada att någon vill spela :) Hur var det nu på kalydon igen ? Var det inte fler än italienarna som blev bannade?
  6. Det ryktas...

    Lol Den var fin :rolleyes:
  7. Feedback Uppdateringar

    https://beta.forum.grepolis.com/index.php?threads/new-god-aphrodite.5176/
  8. Det ryktas...

    Ja docs negativa inställning hjälper verkligen :)
  9. Det ryktas...

    Nej det tror jag inte dem gör. Men pengar bryr de sig väl om. Och kunder är pengar. En nordisk server skulle innebära en större server, fler spelare och en levande server. Vilket skulle innebära mer pengar till dem.
  10. Det ryktas...

    Självklart kan man dra från svenska gp. Vill man fortsätta spela grepolis så blir det i princip nödvändigt. Men om vi nu som betalande kunder vill ha en nordisk server så förstår jag inte varför inte @innogames kan ge oss detta? Om de vill ha kunder får dem väl leverera det vi vill ha eller så...
  11. Det ryktas...

    Det finns en lösning men @innogames vägrar ge oss den. En gemensam nordisk server hade kunnat skaka liv igen men av någon anledning som vi inte får veta så gör dem inte det. De vill kanske inte tjäna mer pengar ryktas det?
  12. Det ryktas...

    Kan man klandra dem som är kvar för att alla de andra lagt ner :)
  13. Det ryktas...

    naaw behövs nog inga förbund mot er :P Ni kommer väl göra som ni brukar och bråka internt ^^
  14. Det ryktas...

    Självklart :)
  15. Det ryktas...

    Ryktas att det är kamp om de två sista platserna i bootligans alli Spännande att se vem som vill sälja sin själ till Djävulen Om du gillar att glida, spamma, hagla och köra nattks är du välkommen att söka Krav är att du kan hantera minst två konto samtidigt, använder farm och timing script...
  16. Nästa värld

    Men du behöver inte pakta sönder servern. Det är valfritt. Bra att nb är slut 5 då kan man väcka alla idioter som kör på natten :)
  17. Feedback: Edessa

    Tror det är för att innogames vill att du ska köpa dem på eventen Fast tycker dock inte mytiska är så bra på revolt Dem gillar inte att flyga in i mur :(
  18. Det ryktas...

    Tomtar är ni :) Upp till bevis istället
  19. Feedback: Olympus

    Ja en nordisk server kanske kunde vara en lösning på att få liv i gp igen. Men det måste ske nu innan fler lägger ner . Vet inte varför detta tar så lång tid för innogames @Boefst ?
  20. Det ryktas...

    Ryktas att 10% starkare bs tempel är nog bra att ha om man har bs :P
Topp