Sökresultat

  1. Det ryktas att...

    med såhär mycket drama måste man nästa göra comeback
  2. Det ryktas att...

    Första gången jag håller med
  3. Det ryktas att...

    Ryktas att xeet bara raidar inaktiva på clash
  4. Det ryktas att...

    Han är TH7. Jag är TH13
  5. Det ryktas att...

    Köade ju upp allt mitt guld så har 6-10dagars byggkö :/
  6. Det ryktas att...

    Haha du har aldrig vunnit en server. För det finns inte en enda spelare av topp 20 på svenska gp som varken tål eller uppskattar dig. Du är en spelare som förlorat 2 sidor med städer till oss, tagit 5-6st och resten är IEs från dina kära allykompisar och ändå är du kaxig. Allt ni bevisligen kan...
  7. Det ryktas att...

    Men förstår att du försöker skifta fokus på mig när du gått o bett om att få komma med flera gånger för att slippa er 3ally pakt ;). Sjukt ändå hur aktiva ni lyckades bli såfort löningen kom, ni har väll inte så dålig ekonomi att de inte går ihop att spela andra halvan av månaden?
  8. Det ryktas att...

    Spela är att ta i om man pratar om folk som inte tagit städer på över en månad. De har jag redan sagt till dem i discord och i forum så det är inget nytt för dem ;)
  9. Det ryktas att...

    Vi står iaf upp för ango, tillskillnad från din kära ledare ;)
  10. Det ryktas att...

    Han har inte guldat tillräckligt för att tappa kontakt med sitt barn bevisligen iallafall :) Kasta inte sten i glashus..
  11. Topp 10 spelare

    Listar upp hela min ally. De vet hur de visar sig aktiva och uppdaterar forumet ofta.
  12. Ny värld

    han har gått o dött
  13. Det ryktas att..!

    Ryktas att jag tror att mrforsberg gått o dött
  14. Det ryktas att..!

    Ryktas att det ska följas med stort intresse om alla hycklare som klagar på att vi spelar i stacked ally här går in med premade o försöker döda den nya servern på en vecka :eek:
  15. slut spel Nicaea? samt belägring?

    det är en ren copy paste av lindos
  16. Det Ryktas att....

  17. Det Ryktas att....

    Lite läskig är du allt adam <3
  18. Det Ryktas att....

    Du vet att det är sant <3
  19. Det Ryktas att....

    Nä vi har det lika illa som ni två. Splittrade familjer o andra bekymmer :( Men säg gärna vad vi saknar utanför spelet så kan vi börja diskutera det också om du vill :)
  20. Det Ryktas att....

    Kanske för att jag har mer självrespekt än att vinna med dig hyper o fuvvan i min allians när ni inte av någon anledning har en rätt att vara där. Ja för vi hade defintivt inte vunnit om vi fortsatt slakta er kontinuerligt ;) Och vet inte om du sörjesuper men kan inte minnas att pirre spelade gela
Topp