Sökresultat

  1. Det ryktas att...

    Sök till paradise hotel eller någon annan avdankad dokusåpa istället, tror det skulle passa dig ;)
  2. Det Ryktas att....

    Nä ni har det nog perfekt, tur det så det finns lite balans i världen. Alla kan ju inte ha det jävligt liksom. Annars då, bor ni fortfarande hemma, har det gött och blir curlade?
  3. Det Ryktas att....

    Ryktas att det som vanligt bara kommer en massa dynga från er. Ni vet ju inte vad ni pratar om. Tycker synd om människorna i eran närhet om ni beter er lika i verkliga livet, om ni har något utanför grepo det vill säga.
  4. Det Ryktas att....

    Ryktas att om du inte kan erkänna och förstå att ni håller på med sådant behöver jag inte försöka förklara, ni kommer uppenbarligen inte förstå ändå.
  5. Det Ryktas att....

    Ryktas att ni är roliga. Finns ju väldigt många som håller det på en bra nivå? Finns många som inte gör gp till sitt liv?
  6. Det Ryktas att....

    Ryktas att jag tror att det finns ett gäng här som skulle ha nytta av den här sidan https://spelberoende.se/ :rolleyes:
  7. Det Ryktas att....

    Ryktas att det är skitsnack, ingen saknar mig.
  8. Det ryktas...

    Jorå det rullar på. Ingen aning faktiskt. Noll koll på det här spelet nuförtiden. Spelar du något eller krigar du bara i forumet?
  9. Det ryktas...

    Men doc, mår du verkligen bra?
  10. Lindos

    Inte första gången du skyller på att det går snabbt ibland?:rolleyes: Sluta kom med ursäkter hela tiden och gör rätt nångång, kan du inte det är det dags att låta någon annan ta över?
  11. Lindos

    Var väl ett jävla babbel på dig, du får inte skavsår i öronen av dig själv?
  12. Det ryktas...

    Ryktas att det är trevligt att se att den låga nivån här i forumet ligger kvar.
  13. Det ryktas...

    Mimmi* Vilken trio dom skulle vara förövrigt!
  14. Det ryktas...

    Ryktas att jag tycker att ni är lite elaka mot doc nu, ni kan väl försöka vara snälla? Inte lätt att vara skadad av de tyska världarna.
  15. Topp 10 spelare

    Jag är för lat för att hamna på diverse listor :rolleyes:
  16. Det ryktas...

    Ryktas att jag blir nyfiken på varför?
  17. Det ryktas...

    Ryktas att jag undrar hur du kan påstå att det är en stad som haglas när det är flera spelare hos oss som får hagel?
  18. Det ryktas...

    Ryktas att jag inte tycker att rasera städer räknas till att kriga, försök ta städerna istället. Att hagla städer är ju en taktik som använts förr för att få folk att tröttna, dvs skaffa sig en lätt vinst utan motstånd. Bidra till att förbättra svenska delen av grepolis istället för att...
  19. Det ryktas...

    Ryktas att det gnälls till höger och vänster att svenska grepolis är förstört/dött/tråkigt eller vad ni nu vill kalla de. Samtidigt pågår det en hagel kampanj för att förstöra spelet än mer, folk vill inte kriga utan bara ha lätta vinster. Tragiskt att se...
  20. Det ryktas...

    Ryktas att det var Boefst som döda forumet.
Topp