Det ryktas...

Ylmer Jr

Member
Det ryktas att nu när Uncle Ben äntligen tagit bort rassen på rispaketen så borde Grepolis göra något åt att bönderna skriker "hoe" dvs "hora" åt en varenda gång man farmar en by.

Mvh

Kränkt farmare.
 

Angouleme

Member
Ryktas om att ALFTABÖLDEN är lättkränkt, härjar i PM och sen blockar han :(
ryktas att geggan bara gillar medvindsservrar, hamnar han i fel allians i början av en server är det enkelt åtgärdat genom att byta till den som leder :) sånt man kan göra när man inte klarar av ett spel :)
 

Ylmer Jr

Member
Det ryktas att hellre medvind än snålblåst mellan örona. Napoleons rykte är inte att han var en kortväxt dvärg i lustiga byxor utan att han alltid slogs i krig han på förhand visste att han redan vunnit.
 

Ylmer Jr

Member
Nu fick jag precis ett PM där det ryktas att geggan ofta har på sig ett par cloetta kexchoklad-mönstrade short med stora fluorescerande gröna knappar. Så ni bör kanske bortse från mitt tidigare rykte....
 

DeletedUser3785

Guest
Geggan håller på med bra mycket skummare grejor än kexchoklad shorts kan jag lova dig
 

Ylmer Jr

Member
Tänkte du på den där incidenten i Tingsryds badhus där han fick smeknamnet geggan? Jag säger bara så här att ätbar kroppslatex, laxermedel och trampoliner går helt enkelt inte ihop.
 

DeletedUser3574

Guest
Ryktas om att ALFTABÖLDEN är lättkränkt, härjar i PM och sen blockar han :(

Ryktas om att ALFTABÖDELN i så fall inte är ensam om det.
Jag har märkt av det vid ett par tillfällen på andra servrar, av andra spelare som nu är aktiva på Edessa ryktas det
prosi.gif
 

Ylmer Jr

Member
Det ryktas att lukten av den danska vällingen bestående av pölsa och wienerbröd knappt hann lägga sig förrän dansken drog in svansen mellan bena och lummade söderut igen.
 
Senast ändrad:

DeletedUser3689

Guest
Ryktas att det är många dåliga förlorare på denna server.
Mycket snack från folk som inte kan ge vettiga anledningar till varför dom tycker som dom gör.
Kan ju ta det här istället för att gnälla till alla i pm :)
 

DeletedUser3574

Guest
Ryktas att vi saknar både forumsmoderator och speladministratör och att jag saknar Tyches Kalender
 
Topp