Det ryktas...

nogold

Active Member
Ja appen är av sedan länge på denna servern
Prioretar andra lite mer levande servers men förstår att du trivs här ryktas det ;)
 

Cspeete

Member
Det ryktas att det var kul att få spela tillsammans med xeet här och ta städer av inaktiva Fluffy m.fl. Stor insats av en medioker spelare som mig själv. Att man har blivit kallad för den bästa spelaren i allyn av Fluffy en fin sommarkväll kommer jag ha med mig länge. :p
 

xeet

Active Member
Det ryktas att det var kul att få spela tillsammans med xeet här och ta städer av inaktiva Fluffy m.fl. Stor insats av en medioker spelare som mig själv. Att man har blivit kallad för den bästa spelaren i allyn av Fluffy en fin sommarkväll kommer jag ha med mig länge. :p
ömsesidigt ryktas det :)
 

Legondra

Active Member
Det ryktas att det var kul att få spela tillsammans med xeet här och ta städer av inaktiva Fluffy m.fl. Stor insats av en medioker spelare som mig själv. Att man har blivit kallad för den bästa spelaren i allyn av Fluffy en fin sommarkväll kommer jag ha med mig länge. :p
Ryktas att det kan ha varit druvsaft inblandad den kvällen, men av alla kommentarer jag släppte ur mig så är det en jag får erkänna att stämmer. Men sen hade du väl inte mycket konkurrans heller av sl ligan om den platsen ;)
 
Topp