Det ryktas...

DeletedUser3689

Guest
Ryktas att gamla synd gråter en del så fort dom får ett anfall på sig, grepolis kanske inte är rätt spel om man inte klarar att få mer än ett anfall i veckan på sig, kanske är dags att gå över till sims eller tetris då.
 

Spanish Conqueror

New Member
det ryktas att det finns kultur
8657cc6f0bc95cc70d77fc80966cd8b1.png

93dc16475d0781367e9fe45c8104e700.png
 

DeletedUser3352

Guest
Ryktas som sagt att jag inte vet vad som sker i era allianser, kanske bara är ni som har två allianser helt plötsligt. Men tänkte om det var att man utnyttjar en bugg i spelet, då gamemodet är nytt så lär det finnas saker som inte har testats till 100% samt ryktas det att folk i eran allians har skrivit att ni "testar en sak" och att ni är rätt hemlighetsfulla till varför ni har gjort en ny allians, då börjar man ju spekulera lite :)

Det ryktas att Iora är lite paranoid.
 

DeletedUser2937

Guest
Vill man vara med och spela så får man spela ryktas det. Goldies sitter inte barnvakt åt någon:cool:
 

DeletedUser3689

Guest
Vill man vara med och spela så får man spela ryktas det. Goldies sitter inte barnvakt åt någon:cool:
Helt rätt ryktas det!
Kanske skulle behövas lite barnvakter dock, ryktas om att folk spampushar och drar tillbaks anfallen. Personligen tycker jag detta är väldigt fel oavsett vem det är som gör det, flera i våran allians blev pushade idag och det var inte utav någon i våran allians, vi har lite tankar om vem det kan vara men alla såg inte.

Ska man anfalla ska man göra det ordentligt tycker jag, visst om man drar tillbaks anfallet för att någon "counteranfaller" men att enbart pusha fienden är dålig stil och är inte en del av spelet. Man kan säga vad man vill om hagel samt nattanfall men det är faktiskt en del av spelet och en funktion som är skapat av inno, annars skulle hagel inte finnas och det skulle inte vara möjligt att anfalla på natten (Tror inte det är innos mening med notiser att man ska spamma fienden utan att faktiskt landa, då utnyttjar man funktionen och ett spamkrig tror jag ingen vill ha på denna server, detta är till och med "bannable"på andra serverar som inte är SE).

Hoppas inte detta händer av någon igen på denna server, och om någon i Yttrandefrihet eller tryckfrihet gör detta mot någon annan på servern får den personen som blir utsatt gärna meddela mig på grepolis.
 

DeletedUser3847

Guest
Ryktas att det finns spelare i grepolis som spammar, hotar med spam, haglar och kör med annat fulspel. Så har det varit länge och tyvärr har dessa fått alltför stort utrymme. Konsekvensen ser vi nu när antal spelare i svenska gp inte ens är hundra.
Dessa spelare som förstör finns i alla läger och vem som startar är säkert olika. Men det brukar bli en upptrappning där någon börjar och sedan ger någon tillbaka och så vidare. Har själv blivit pushad ganska många nätter på denna servern liksom flera av oss. Blev senast imorse hotad med nattspam från någon av er.
Tror inte lösningen är att börja hota varandra eller att vi alla börjar spamma. Då får Idioterna precis de dem vill. Dvs ännu en död server.
 

xeet

Active Member
Ryktas att det finns spelare i grepolis som spammar, hotar med spam, haglar och kör med annat fulspel. Så har det varit länge och tyvärr har dessa fått alltför stort utrymme. Konsekvensen ser vi nu när antal spelare i svenska gp inte ens är hundra.
Dessa spelare som förstör finns i alla läger och vem som startar är säkert olika. Men det brukar bli en upptrappning där någon börjar och sedan ger någon tillbaka och så vidare. Har själv blivit pushad ganska många nätter på denna servern liksom flera av oss. Blev senast imorse hotad med nattspam från någon av er.
Tror inte lösningen är att börja hota varandra eller att vi alla börjar spamma. Då får Idioterna precis de dem vill. Dvs ännu en död server.
Ryktas att hota med hagel är alpha, men håller med dig sitta och pusha folk är flickfasoner ^^
Sen vill jag ba rätta dig och säga att döda servrar är det skönaste som finns på grepolis :)
 

DeletedUser3352

Guest
Helt rätt ryktas det!
Kanske skulle behövas lite barnvakter dock, ryktas om att folk spampushar och drar tillbaks anfallen. Personligen tycker jag detta är väldigt fel oavsett vem det är som gör det, flera i våran allians blev pushade idag och det var inte utav någon i våran allians, vi har lite tankar om vem det kan vara men alla såg inte.

Ska man anfalla ska man göra det ordentligt tycker jag, visst om man drar tillbaks anfallet för att någon "counteranfaller" men att enbart pusha fienden är dålig stil och är inte en del av spelet. Man kan säga vad man vill om hagel samt nattanfall men det är faktiskt en del av spelet och en funktion som är skapat av inno, annars skulle hagel inte finnas och det skulle inte vara möjligt att anfalla på natten (Tror inte det är innos mening med notiser att man ska spamma fienden utan att faktiskt landa, då utnyttjar man funktionen och ett spamkrig tror jag ingen vill ha på denna server, detta är till och med "bannable"på andra serverar som inte är SE).

Hoppas inte detta händer av någon igen på denna server, och om någon i Yttrandefrihet eller tryckfrihet gör detta mot någon annan på servern får den personen som blir utsatt gärna meddela mig på grepolis.

Det ryktas att du kanske skulle försöka förankra dessa idéer inom din egen allias. Det skulle uppskattas av oss andra då det låter helt riktigt.
 

DeletedUser3689

Guest
Ryktas att jag har redan tagit upp detta i våran discord, men lägger upp ett inlägg i vårat forum också så det blir klart och tydligt.
Hoppas ni gör det samma, som sagt om nu våran allians spammar er och ni faktiskt ser vem det är skicka ett pm till mig men verkar som att ni bara spekulerar just nu och antar att det är vi (Men säger inte emot det). Kan skicka namnet på 1 av dom vi vet spammade senast inatt, samt 2 som det ryktas om spammar, om ni är intresserade.

Men ryktas att jag tycker vi alla börjar om från ruta noll nu, ingen spammar samt ingen hämnd/hot för spam, vore riktigt gött att spela spelet som det är gjort, tack.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3795

Guest
ryktas att hagla är en funktion i spelet så är inget fult med det. däremot är ju pushspam vidrigt :) gråt inte om ni får hagel emot er för de problemet kan man lösa inte spampush.
 

AndreaPirlo

New Member
Det ryktas om att budskapet har gått fram och att vi alla tar nya tag. Det ryktas även att Bragde och Iora har ett jävla race i poängtoppen.
 

DeletedUser3689

Guest
Ryktas att sjötrafiken är hög idag, akta så ni inte krockar med en annan båt eller ett vrak.
 
Topp