Visa och berätta

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Visa och berätta


Info

Slutdatum: 20:e oktober 2019
Vinster:
1.
1500
gold_20x20.png

2. 1000
gold_20x20.png

3. 500
gold_20x20.png


Tävling

Ta en skärmdump på en rapport och berätta lite om den.
Var det något speciellt krig? Eller lyckades du ta en fiende stad bakom fronten?
Har ni gamla rapporter sparade får ni gärna ta dem och berätta lite om världen och läget på den.

Vet ni inte hur man lägger till en bild i ett inlägg så finns det hjälp här:
https://se.forum.grepolis.com/index.php?threads/ladda-upp-en-bild-i-forumet.4845/#post-61061

Vet ni inte hur man tar en skärmdump finns det hjälp här:
https://surfalugnt.se/sa-har-gor-du-en-skarmdump-screen-shot/

Regler
  • En post per spelare.

Lycka till!
Team Grepolis

footer.png
 

åäö?

New Member
skärmdump.png

Ja, vad behöver egentligen sägas? Det här är min andra stad på Sparta innan jag började spela på Sparta hade jag inte spelat på flera år, så känslan när jag grundade denna staden var precis som när jag grundade min första stad då, d.v.s. underbar. Grundandet av en andra stad är alltid något extra speciellt, som ligger en varmt om hjärtat. Så detta är alltså mitt bidrag, går ej att toppa om man frågar mig.
 

DeletedUser3173

Guest
0acb97419224ec11e3ba6467791f16ce.png


Xeet försöker alltid hitta mig off men idag byggde jag upp muren lite o döda hans slung o efter det har det varit lugnt, han är ettrigare än en iller ;)
 

DeletedUser2688

Guest
I brist på sömn, så lägger jag väl in en bild här efter att kikat om de skrivits mer om mitt nerläggande ;)

här har vi en bild på en rapport när jag ännu spelade, det är i stor vikt att man försvarar sina belägringar väldigt väl, annars kan det gå som på bilden ;)
men här hade jag lyckan på min sida, sista anfallet av 5-6 st. och belägringen höll! och efter det föll det in mer och mer deff till min belägring. och den här gången slutade det lyckligt med ännu en stad i min ägo.

det var under den tiden jag spelade ;)
vinner jag något. så vill jag att guldet går till Psycopathinsheepclothing som jag då spelade med där, och som en annan tog över. låt han sprätta guldet åt mig!

66f89aa1e9.png
i
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp