Det ryktas...

DeletedUser3785

Guest
Ryktas att BÖDLARNA och Club45 borde lägga i en växel gällande kp, ser knappert ut
smiley-emoticons-blush-pfeif.gif
Ryktas att det blir svårt då dem är sämst ;)
 

DeletedUser3798

Guest
Det ryktas att SLR har en ny taktik de använder sig av! Nämligen att gå i SL då fienden har offensiv :eek: Frågan är om de blev väldigt rädda från förra offensiven vi i pentagon hade o_O
 

DeletedUser2937

Guest
Ryktas Hyffen sitter och dikterar Umrids pm:) Ryktas även att detta rykte till 99% är sant för ingen annan än Hyffen aka bräkande fåret kan vara så här rolig:)

"Ni bröt från avtalet och det måste få konsekvenser. Det går inte bara att dra sig ur ett avtal efter att man har gjort avtalsbrott. Antigen kommer vi gemensamt fram till vad konsekvensen blir eller får vi lov att göra det själva."
 

nogold

Active Member
Ryktas att om jag själv får välja mitt straff så väljer jag att @Cspeete tar över alla konton i masspakten :p
Eller vänta.... Det kanske han redan gjort :eek:
 
Senast ändrad:

DeletedUser3173

Guest
Ryktas att det körs hårt mot 1 spelare av 3 allyn o natt anfall undrar om Umrid o co känner igen sig
 

DeletedUser3173

Guest
Ryktas att den största skit snackaren spöka efter 1 liten off mot han leve VVV som gjorde likadant med Umrid o co mot 1 spelare med sina 5 allyn i några dagar som ej spöka, som doms gud spöka efter någon timme VVV Grattis! leve du
 

åäö?

New Member
"han kom, han såg, han spöka" skall det inte vara "jag kom, jag såg, jag segrade", men så mycket till seger vet jag nu inte om det blir för hans del... Ryktas det.
 
Topp