Det ryktas...

DeletedUser3572

Guest
Det ryktas att iblant spelar vi med varandra och ibland mot varandra man kan ju vara vänner för det
smiley_emoticons_silvester_cuinlove.gif
 

DeletedUser3690

Guest
Ganska svårt att vara vän med någon som kallar folk saker på öppna forum för ett spel om jag ska vara ärlig

Bra skrivet. Finns några man inte vill spela med. Nasto är en av dem han vet varför.
Tack för mig
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3790

Guest
Jag säger vad jag vill när jag vill speciellt när någon "försöker" vara en besserwisser, söker inte vänner här på GP Jacob.

Har ingen blekaste aning om varför, vet inte vem du är, har aldrig spelat med dig så du får gärna utveckla dig.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser876

Guest
Ryktas att Tures Terrorister fick fin draghjälp av JärnGänget när de själva nollade sin spelare med flest stadsplatser.
(Hade det inte varit smartare att utnyttja 60 stadsplatser till Domineringen?)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3173

Guest
Ryktas att Böldarna åker på sl snart när alla jg spökar o går i sl så resten som bilda Böldarna hamnar i samma sits ups ni vet vilka ni är :p
 

DeletedUser876

Guest
Ryktas att detta tar emot att skriva, men får gratulera TT (Tures Terrorister) till segern på denna Revoltserver visst är den inte över men det börjar likna Naxos lite och enligt vissa källor så finns det inte så mycket motstånd, så grattis! :):rolleyes:
Man brukar ju säga att "it ain't over until the fat lady sings", men ryktena går att det nynnas i kulisserna...
 
Topp