Det ryktas...

DeletedUser3637

Guest
Ryktas att det är ett tecken på att man är kass spelare om det krävs anfall mot alla städer och x antal ks för att lyckas ta städer. Grattis, ni förtjänade inte dom ;)

Ja var ju enbart såna ni skicka på Olympia så du beskriver dig och dina kamrater utmärkt :)
 

nogold

Active Member
Uppfattat!
Ryktas att fler KS var beställda.
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_silvester_cuinlove.gif
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser3775

Guest
Ryktas att det var mer än jag visste. Ni kanske inte ska jubla redan, är många dagar kvar innan servern är över och många hos er som verkar lite slöa redan ;)
 

DeletedUser3751

Guest
Ryktas det är lätt och bli slö när motståndarna inte bjuder på någon action
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

DeletedUser3775

Guest
Enligt rykten så försöker jag, men ni blir ju direkt så argsinta :( här är man bara vänlig och försöker få lite liv i servern
 

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att det är bra att du gör det, men ensam lyckas någon med lite här på grepolis.
smiley_emoticons_grin.gif
 

DeletedUser3775

Guest
Ryktas att här trillar det in gråtpm efter en halvdags off, trodde ni ville ha anfall? Eller var det bara före dom faktiskt börja rulla in?
 

DeletedUser277

Guest
Ryktas att storfjädern (aka zaza) har en nagel i ögat på mig, du vet jag serverar alltid kall öl
smiley_emoticons_saufen.gif
 

DeletedUser3775

Guest
Ryktas att den här grinder verkar tro mycket om sig själv när han tror han kommer bli insläppt i en allians med en massa pm och pushar mitt i natten. Du känner inte mig och jag är heller inte intresserad av skitsnack om pelikaner 5 på morgonen
 

nogold

Active Member
Ryktas att någon blev så rädd efter ett litet ks försök att han var tvungen att bygga mur hela natten :confused:
 
Topp