Det ryktas...

xeet

Active Member
Det ryktas att App terror är något du och din IRL krets förmodligen kommer uppleva framöver
smiley_emoticons_auslachen2.gif
 

DeletedUser3572

Guest
Rödvin passar utmärkt för oss pensionärer även wiskey och öl men dom yngre får hålla sig till saft och bullar ryktas det :rolleyes:
 

Cspeete

Member
Det ryktas att evertebraterna på denna server verkar samla sig hos en specifik allians. Jag tror nog även deras alliansnamn kommer rättfärdigas efter jag övertalat Italienerna att göra det dem är bäst på. Det ryktas även således att jag nu ligger i startgroperna och funderar över om jag kan göra likt vissa hos GPRO resonerar och köra med den kollektiva behandlingen, eller om man ska gå på specifika mål utifrån alliansprofilen eller något sånt som jag tror någon pensionär la som förslag för ett tag sedan. Valen är många och tiden är knapp, och i krigens stunder måste man se upp tilll sina idoler. Det har åtminstone min certifierade beroendeterapeut sagt åt mig.
smiley_emoticons_headstand.gif
 

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att vi i GPRO endast spelat våra kort rätt och att ni nu i desperata tider behöver ta hjälp av italienarna är förståeligt, men att hota med spamkrig, komigen dagisnivå detta!
smiley_emoticons_baby_junge2.gif
 

DeletedUser3629

Guest
Ryktas att bjuda in våra spelare för en så kallad "enkel" vinst verkar ju vara pop hos er. Ryktas att vissa personer tycker om att försöka döda servern innan den knappt hunnit börja
 

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att det är hela 30 dagar kvar tills domineringen börjar, mycket kan fortfarande förändras. Istället för att klaga på hur vi rekryterar börja kämpa lite, kanske servern blir jämnare då!
smiley_emoticons_neutral_new.gif
 

DeletedUser876

Guest
Ryktas att bjuda in våra spelare för en så kallad "enkel" vinst verkar ju vara pop hos er. Ryktas att vissa personer tycker om att försöka döda servern innan den knappt hunnit börja
Ryktas att du har rätt i att vi gärna tar en enkel seger, men däremot inte att vi aktivt rekryterat någon.

Om någon anser att vi fulspelar, är ni välkomna att kontakta mig, så kan vi reda ut saken.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp