Det ryktas...

DeletedUser3173

Guest
Ryktas om att SD kommer förlora när en kaxig arbetslös lägger in sl snart undrar vem men bara ryktas
smiley_emoticons_pegasus.gif
 

xeet

Active Member
Ryktas att man blir nyfiken vem den så kallade *Kaxiga arbetslösa* egentligen är
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser3704

Guest
ryktas att spejarn skickar anfall klockan 4 på natten och sedan drar hem.. ryktas även att jag inte är den enda som drabbas av detta, har även hänt många gånger nu..hoppas du försvinner från gp
smiley_emoticons_pegasus.gif
 

DeletedUser3734

Guest
Ryktas att nya alliansen inte passade alla
smiley_emoticons_biggrin.gif

Det ryktas att det finns råttor i alla hål och vrår. Tids nog kommer de fram och visar sitt rätta jag. Tråkigt för servern såklart men även för råttan som för alltid kommer veta att han är en råtta och det kommer alla andra veta också.
 

Legondra

Active Member
Ryktas att senast jag kollade var han ingen gnagare utan apa, vet att det inte är mycket bättre, men jobbar på att ändra hans åsikt och bli en tiger istället, men återstår att se hur jag lyckas ;)
 

xeet

Active Member
Inte för att skryta men skulle påstå att jag är ett väldigt starkt lejon, med muskler större än Trust har Ryktas det
 

DeletedUser3741

Guest
Det ryktas att jag är from som ett lamm, dum som en åsna och låter som en gris när jag sover. Det sista förnekar jag bestämt..
 

DeletedUser3493

Guest
Rykten säger att jag nu vill uppmärksamma att SD's egna Sassy Cierra (Korven) som ensam spelare i dagsläget har mer offensiv KP än den allians som ligger 2a på servern i offensiv kp


Snacka om milstolpe!?

467c628573.png

f24645dd11.png


Rykten säger vidare att han aldrig får + lycka på sina BS anfall :D
 

DeletedUser3637

Guest
Hahaha hemligstämplat, nä men kritiserade förra Admin för mycket så la han en spärr innan han tagga.
 
Topp