Det ryktas...

DeletedUser3602

Guest
Ryktas att dem inte skulle gjort någon nytta ändå mer än att ge er kp som ni suktar över och gråter för att ni inte kan döda mina bs på annat sätt...
Ryktas att så må vara, att dom inte skulle gjort så stor skada, men man brukar väl skicka allt eller inget men vad vet jag
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser3602

Guest
Varför ta det privat när hela communityn kan ta del av skandalen som du som ledare tillät ryktas det
Ryktas att jag undrar hur bra Axel betalar för kp? Eller du kanske vill att jag ska ta det privat? Eller kanske ta det med axel direkt?
smiley_emoticons_hust.gif
Kan det kanske varit så att han inte köpt så mycket på sista tiden så du inte hade råd med kapten? Därför dina bs stod och guppa i hamnen?
 

Legondra

Active Member
Ja för man ska väl ligga på den säkra sidan? Man vill inte spela med fuskare som ni. Casper har även motbevisat oss alla så kom inte här med sånt käbbel ryktas det

Ryktas att Nasto kanske ska ta och lugna sig lite med moralsnacket, tror nog du är väl medveten om att alliansmedlemmar (nej inte jag) tidigare inte alltid spelat så rent, du var väl också med på ett hörn då? Eller kanske det inte räknas om det inte är på den här servern?
Blondinbella gjorde bara ett misstag, han är trots allt lite vimsig. Och trust me, har redan pikat honom så det räcker idag
 

DeletedUser3750

Guest
Ryktas att jag undrar hur bra Axel betalar för kp? Eller du kanske vill att jag ska ta det privat? Eller kanske ta det med axel direkt?
smiley_emoticons_hust.gif
Kan det kanske varit så att han inte köpt så mycket på sista tiden så du inte hade råd med kapten? Därför dina bs stod och guppa i hamnen?

Och du ältar gång på gång om den händelsen, gå vidare någon gång ryktas det
 

DeletedUser3750

Guest
Ryktas att Nasto kanske ska ta och lugna sig lite med moralsnacket, tror nog du är väl medveten om att alliansmedlemmar (nej inte jag) tidigare inte alltid spelat så rent, du var väl också med på ett hörn då? Eller kanske det inte räknas om det inte är på den här servern?
Blondinbella gjorde bara ett misstag, hen är trots allt lite vimsig.

Kan väl berätta om det hörnet då kanske? ryktas det
 

DeletedUser3746

Guest
Ryktas att det var ett jäkla tjafs om bs hit och bs dit, ryktas vidare att bs går att bygga upp fort ändå
Ryktas jag inte kunde sagt det bättre själv. Ryktas att samma bs stad som dog igår hittade 14.5k kp hos en snäll MC kille i morse även fast Zuretha stannade hemma och de friska vindarna sparades
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

Cspeete

Member
Ryktas att du menar lite som när citronen var spärrad en kort sväng av någon anledning?
smiley_emoticons_neutral_new.gif
Det ryktas att du är helt rätt ute! Fast även jag var ju spärrad vill jag ju tillägga.
smiley_emoticons_hust.gif
Vill också tillägga att det finns vissa skillnader mellan att man olyckligvis råkar göra en sak och att man avsiktligt gör en sak.
smiley_emoticons_seb_zunge.gif
Jag menar, ibland råkar man spöka i Sverige?
smiley_emoticons_bravo2.gif
Eller det kanske var avsiktligt, minns ej.
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

jacoblilje

Active Member
ryktas att efter allt käbbel och skit så har jag och cobran format vårt egna dreamteam, vi rekryterar just nu aktiva och icke lojala spelare
 
Topp