Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3391

Guest
Ryktas att du inte är med i grejen då när din ledning säger hagel är okey för kära mr antonp kör på mig ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2975

Guest
Ryktas att man alltid kan deffa upp sina städer om man nu inte klarar av lite hagel
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas visst kan man det, men ryktas även det är en av de tråkigaste spel stilen :p
 

Cspeete

Member
Ryktas att du inte är med i grejen då när din ledning säger hagel är okey för kära mr antonp kör på mig ^^
Det ryktas att ledningen varken sagt bu eller bä utan har inte någon åsikt^^ Vill du att vi ska införa ett förbud för det så får du be oss den diplomatiska vägen
smiley_emoticons_seb_zunge.gif
Ett tips dock är att använda det mot den som använt det mot dig^^ Tror jag vill minnas att vi har en väldigt ambitiös spelare hos oss i NLP som jag skulle kunna släppa lös, och han gillar hagel. Det vore ju synd om jag skulle ta av hans koppel
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas att eran ledning verkar ha sagt bu eftersom ni inte vill införa förbjud mot stenhagel :p jag tog den Diplomatiska vägen via Jerry då han är en av få personer jag kan snacka med normalt ^^ och ja du kan väl släppa lös dina hundar hur mycket du än vill då för du har väl de flesta runt ett koppel som du får det låta?
 

Cspeete

Member
Det ryktas att att vi inte sagt att vi inte vill införa något förbud. Vi har däremot sagt att du får ta det med vår diplomat om din allians vill införa ett förbud^^ Vem vet, snart terrar ni väl oss tills ni får som ni vill? Ni gjorde det ju för inte alls så länge sen
smiley_emoticons_verlegen.gif
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas nej då kommer inte terra ryktas bara varje anfall mot hagel mot oss svaras med 1 hagel anfall tillbaka =)
 

Cspeete

Member
Använder man själv hagel får man förvänta sig hagel tillbaka^^ Anfaller man själv i NB får man förvänta sig anfall i NB tillbaka. Lite så det funkar ryktas det
smiley_emoticons_sleep.gif
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas att man inte började med hagel i alla fall och inte sitter jag tar emot hagel anfall och tycker det är okey :p men ryktas eftersom du så insatt på man ska skriva till dig så kommer väl inget hända även om jag tog fram förslaget att förbjuda hagel men är bara ett rykte som vanligt
 

Cspeete

Member
Det ryktas att om du skulle skriva till mig i ett diplomatiskt ärende så skulle de behandlas av vår ledning. Vad vi sedan beslutar är ju en annan sak
smiley_emoticons_verlegen.gif
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas att ni redan hade röstat om det tydligen och det blev inget förbud så spelar väl ingen större roll om jag skriver till dig säger rykterna =)
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas alltså att jerry ljuger för mig det var ju tråkigt då :/
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas man har långt gå om man tror jorden är platt fortfarande :p
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas så trevligt ni vill vara i sällskap med mig nu i kvälls solen med en halv fungerade app =)
 

DeletedUser2764

Guest
Det ryktas att att vi inte sagt att vi inte vill införa något förbud. Vi har däremot sagt att du får ta det med vår diplomat om din allians vill införa ett förbud^^ Vem vet, snart terrar ni väl oss tills ni får som ni vill? Ni gjorde det ju för inte alls så länge sen
smiley_emoticons_verlegen.gif

Det ryktas att du blir boombat om du ger förbund till EB , bara som du vett Cspeeete :mad:
 

xeet

Active Member
Det ryktas att vi inte behöver förbund, vi klarar oss själva så du behöver inte bli arg enji ;)
 
Topp