Det ryktas.....

DeletedUser2034

Guest
Det ryktas att Reformed Lightning snarare liknar "Deformed Lightning".
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Är väl mer Reform nu än någonsin förr? ;)
 

Ylmer Jr

Member
Det ryktas att skavsår och ebola är roligare än det här spelet, tack och lov har man juh gjort det extra miserabelt genom att starta upp sjuttielva världar till så man kan ha långtråkigt på flera ställen samtidigt. En Värld per spelare är nog vad man jobbar efter ryktas det.
 

DeletedUser3654

Guest
Det ryktas att skavsår och ebola är roligare än det här spelet, tack och lov har man juh gjort det extra miserabelt genom att starta upp sjuttielva världar till så man kan ha långtråkigt på flera ställen samtidigt. En Värld per spelare är nog vad man jobbar efter ryktas det.

Ryktas att "spökservern" har roffat åt sig ännu ett spöke!
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 

DeletedUser3524

Guest
ryktas att fläppeläppen försöker visst va aktiv. men inte får han nåt för det
 

DeletedUser3574

Guest
Det ryktas om att Byz närmar sig slutet och att det ryktats väldigt lite i denna tråd
smiley_emoticons_hust.gif


Det ryktas också om att jag slagit flera personliga rekord oavsett slutresultatet. Jag har aldrig haft så många städer eller poäng tidigare, jag har aldrig bytt allians lika många gånger. Jag har heller aldrig sänkt lika många inkommande ks, aldrig sett så många spöka och aldrig vunnit en server. Jag skulle bara bygga en stad åt alliansen för en evighet sedan.
bezradny.gif

Jag vill tacka alla som bidragit på Byz, men att nämna alla som gjort starka intryck skulle orsaka ett väldigt långt inlägg.
girl_blush2.gif

Ryktas att jag spelat med den bästa spelaren alla kategorier: offensivt, defensivt och lagspelare för att nämna några. Wakka - den bästa fightern på Byz.
smiley_emoticons_kinggrin_anbeten.gif

Ryktas att jag mött roligaste fi hittills, en som nästan aldrig gav upp att försöka sätta ks under F2. Att förlora en stad till Korvski kändes aldrig som en förlust - det var ett sant nöje.
smiley_emoticons_hoplit_speer3_m.gif

Slutligen ryktas det om att Mission Impossible visade sig vara possible. Tack för att jag fick vara med.
girl_tender.gif
 

DeletedUser3137

Guest
Ryktas att jag tror att jag är den som har den största "streaken" i daglig bonus,sedan november 2016 har jag allt suttit här var dag.
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif

Slå det om ni kan!
smiley_emoticons_freu-dance.gif

a62324bc0119071abd07e03291c56d0a.png
 

DeletedUser3629

Guest
Ryktas att min är inte heller speciellt liten längre, usch vad lång tid det egentligen är om man tänker efter
70ad61a026.png
 

DeletedUser3173

Guest
Ryktas att jag saknar mina Byz vänner i MI önskar alla en underbar sommar <3
 
Topp