Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3684

Guest
Ryktas at Zerkses fra Diplomatene kjeder seg på jobb om nettene
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif
 

Bilagor

  • 12345.PNG
    12345.PNG
    17 KB · Visningar: 127

DeletedUser3705

Guest
Ryktes at MasterChef så seg lei av Norske naboer, og bestemte seg for å flytte lenger sør.
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att de är gulligt att stickan och italienarna måste utnyttja moralen för att kunna hålla en belägring mot oss ^^

Känns som om de borde finnas en tidsgräns innan moralen försvinner som skydd för pluttisarna. Kanske något inno borde fixa =)
 

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att jag trodde folk hade mer vett än det här, helt otroligt att vuxna människor önskar döden till andra, på grund av ett spel dessutom? Mycket får man då höra.
 

DeletedUser3565

Guest
Ryktas att det är ett oacceptabelt beteende, skärpning för guds skull. Hoppas att du skäms vidriga människa...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3681

Guest
Ja jag kan väl säga att er allians inte har så mkt stabilitet som den tror ^^ Kommer om 1 månad troligtvis tappat en massa städer och förlorat sin roll som kandidat över världen. Ni hörde det här först, ryktas det såklart om ;)

Ryktas att denna spådom som skrevs 29 november 2017 angående en viss allians verkar slå in(några veckor fel bara...host).
Dock ryktas det att jag hoppas för världen att det inte stämmer det jag hör angående hur de ska sluta då jag trodde de fanns lite mer hjärta hos stickan än detta.
 

DeletedUser3684

Guest
Ryktas at noen angriper for fort etter fail av ks landing.
 

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att Diplomaterna kan inte komma på en egen allianstext så de måste härma TNW :p
 
Topp