Det ryktas...

DeletedUser2937

Guest
Ryktas att en tjurig jävel bitchslapa Sven på den här servern :)
 

xeet

Active Member
Det Ryktas att endast en allians kan vinna, inte 5 allianser
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser3689

Guest
Ryktas att vi kanske inte ska se ner på indian för deras mängd med förbund när vi själva har några
smiley_emoticons_hust.gif

Inte i närheten av samma sak, vi har en ally och en underally med några små förbund, det är väl inte riktigt samma sak som att 5 toppallianser kör tillsammans. Tycker nästan att det är lite patetiskt att vara så många och inte kunna stå på egna ben. Men det är ju bara min åsikt... Ryktas det.
 

DeletedUser3352

Guest
Det ryktas att det måste finnas någon rim och reson på gnället. För det första så ryktas det att det kommit stöd från minst lika många allianser som vi har förbund med när vi tagit städer av olika Bitches, och för det andra ryktas det att jag är fundersam om hur många toppallianser det kan finnas är inte själva definitionen på en "toppallians" att man är en allians som ligger i toppen av rankingen. Sist jag kollade låg Bitches som 1a och 3a. För det tredje ryktas det att det är en smula barnsligt att gnälla över andras samarbete när man gör samma sak själv och när man dessutom leder servern och och ett guldläge rent geografiskt inför VU som närmar sig med storm steg.
 

DeletedUser3689

Guest
Ryktas att jag vill mest bara få igång lite action, så dött i detta forumet, drama är kul ;)
Det ryktas att utav top 8 är ni 5 stycken som är i förbund med ett antal på 99 personer medans vi är lite mera en hälften av det. Dom flesta servrarna som jag har spelat på så har det varit flera allianser som har kämpat för vinsten inte bara två, känns väl lite tråkigt att vara Sista känner jag? Men det är ju upp till er och dom att göra som ni vill, tyvärr finns det ju ingen maxgräns på förbund antal.
 

xeet

Active Member
Det Ryktas att forumet är igång igen, vilket det Ryktas att jag iallafall tycker är trevligt
smiley_emoticons_grepolove.gif
 

DeletedUser3352

Guest
Det ryktas att det inte är Indians problem att Bitches förbund går under en efter en. Det är klart att man känner sig ensam när nästan alla ens vänner försvinner. Det ryktas även att Jylläjää firade Thanksgiving i helgen.
 

DeletedUser896

Guest
Det ryktas att en tjurig snubbe kommer ta det lungt i hav 44 och 54 någon vecka nu.
 

Legondra

Active Member
Ryktas att jag undrar hur den tjurige gubben tar det lugnt, eller så kanske han har glömt bort sitt rykte
 
Topp