Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att det är bra =) Vi vill ju ogärna se någon ledsen över små saker i en propaganda tråd ^^
 

DeletedUser3689

Guest
Det ryktas att jag aldrig har använt forumet förut, men nu är jag här
smiley_emoticons_winken4.gif


Dessutom ryktas det att Musketeers vart knäckta.

Ryktas om att vissa borde bli bättre på att tima in stöd :rolleyes:
Ryktas att vissa borde bli bättre på att snipa, speciellt när man döper sin stad till "1.0 Backsnipe"
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att man ställde en fråga till sig själv när någon gör allt att få mycket kp till sig själv framför att låta lagandan dela på kp.
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att doc inte vet vad han snackar om igen ^^

Ryktas att han borde formulera sin mening istället: "Ryktas att man ställer sig frågan när någon använder sina enheter som en murbräcka åt sin allians visar det på kamratskap och laganda eller är spelaren enbart för snäll för sitt eget bästa?"

För att om jag skickar mitt anfall först kommer jag att möta den försvarsbonus fienden har samlat på sig med mängden försvar. Vill jag ha kp så skickar jag det anfallet längre bak när fiendens led är tunnare och svagare för anfall och mer kp åt mig. För mitt anfall landade bland de första(mitt skulle landa först men ett fåtal anfall landade fel) och råkade ta ut mer än hälften av de ni hade samlat under nb.
Testa att skaffa dig kunskap inom grepolis innan du kastar ur dig provokativa rykten doc och försöker tuppa dig emot mig =)
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att ditt argument får mig le.

Ryktas att jag lyckades trampa på en öm tå igen och få defensiva svar igen och igen. Stå på dig kanske? och ge övriga i alliansen företräde. Teamwork. Som ger stabilitet i alliansen ;)
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att ditt argument får mig le.

Ryktas att jag lyckades trampa på en öm tå igen och få defensiva svar igen och igen. Stå på dig kanske? och ge övriga i alliansen företräde. Teamwork. Som ger stabilitet i alliansen ;)

Ryktas att du igen skiner utav okunskap ^^

Defensiva svar? kan du ens definiera det? För jag stod på mig och gick på offensiven i min argumentation och hävdade att du har bristande kunskaper inom grepolis etc =)

Ja jag kan väl säga att er allians inte har så mkt stabilitet som den tror ^^ Kommer om 1 månad troligtvis tappat en massa städer och förlorat sin roll som kandidat över världen. Ni hörde det här först, ryktas det såklart om ;)
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att en irriterad spelare är alltid bra. Då tappar man oftast förmågor att behärska sig. Där kan jag kanske ha lyckas med ;)
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att en irriterad spelare är alltid bra. Då tappar man oftast förmågor att behärska sig. Där kan jag kanske ha lyckas med ;)

Ryktas att du inte har lyckats med något =) Utan enbart skämt ut dig på forumet igen ^^

Du är inte tillräckligt relevant för att kunna påverka mig i spelet :D
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att Saltwater är tvingade till att svara och svara. Där har jag nog påverkat dina humör nu :D

Ryktas att du är på min del av spelet ;) Detta är min lekplats för att provocera fienden så jag svarar gärna och äger ut dig mer =)
Du är enbart på besök här ;)
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att jag är en artig och snäll besökare och förnedrar inte gäster genom att inte säga "Du är bara på besök"

Jag förnedrar även inte dig genom att säga "du har bristande kunskap, eller okunskap som du säger" Jag vet att du är en duktig spelare Jamson ;)

Tipsar dig följande. Andas och ta djupa andetag. Tänk på lagandan och jag vet att du är medveten om detta.

Ryktas att vi kanske kan ta en varsin öl nånstans i Stockholm länge fram ;)
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att du är enbart på besök här =)

Sen är hyckleriet sant med doc och han försöker framhäva sig ovan att han har i detta forum enbart försökt lyfta spelare och inte förminska dem ^^
Det ryktas att jag lyckades trampa på en öm tå.

Vill du fortsätta agera en pappa och dra någon bakom din "skyddade sfär" så gör det! Men mot mig går det inte lilla pojken!

Ja du har rätt i att tråden kan spåras ur rejält och härefter lovar jag er övriga att jag ska inte larva mig i fortsättningen och inte komma mer med "småpojke-gnäll"

doc out!

haha tycker sen det är gulligt att du tror du har sådan stor påverkan på mig =) Dina härskartekniker funkar inte emot mig =)

Nja ryktas att jag inte går ut med folk som inte kan bete sig ;) tror jag är lite för gammal för att hänga med små killar :p
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att erbjudandet står fortfarande kvar ;)

Kom igen. En kall öl är bra för hälsan.

Ryktas att jag måste avslå igen då jag ogillar att umgås på min fritid med folk som inte stimulerar mig positivt på en intellektuell nivå =) Om du kan bevisa motsatsen så kanske jag kan överväga!
 
Topp