Det ryktas.....

DeletedUser3173

Guest
Ryktas att det ryktas att det kommer hända ej eller jo eller hur var det nu ! det märks:oops:
 

DeletedUser3524

Guest
ryktas om att byz är världens bästa sköldpadds server
 

DeletedUser2034

Guest
Det ryktas att jag numera ser världen som avgjord. Tror ingen kvarvarande kan stoppa oss från en vinst nu. Hoppas att ni bjuder på mer motstånd än jag förväntar mig eller att någon spelare reser sig enormt. Tveksamt dock.

Jag skulle vilja tacka ett par värdiga motståndare, wirf och Adam. Ni kämpade på bra och länge och gjorde ett tag att en vinst såg otroligt svår ut för oss. Ni båda gjorde er förtjänta till vinst men nu blir det ju inte alltid så..
God fortsättning till er alla, både de som är kvar på byz och de som inte är det. Kanske möts vi igen.
Mvh
R45
 

DeletedUser3654

Guest
Ryktas att:

Namnlos.png


smiley_emoticons_irre.gif
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
smiley_emoticons_winken4.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser3310

Guest
Nja mera att han hade förhinder under dagen då ni började att anfalla,men det är skoj att se att ni blir så glada att ta enkla städer då ni inte har varit så bra att ta städer av dom som har haft tid att vara inne..
Men det är lugnt innom 1 månad eller två så har vi tagit dom tillbaka.
 

DeletedUser2034

Guest
Detta är mer sanning än ett rykte men jag tänkte bara upplysa dig om att i princip alla städer i följande område (både våra som vi tagit tillbaka och era) är städer ni själva tagit från inaktiva. Skulle även vilja påminna er om alla städer ni plockat av ex. Jennifer, digital, wirre för att nämna några få knappast kan ha räknats som aktiva städer/spelare. Så att ni nu reagerar när detsamma händer er är aningen konstigt. Man kan inte ändra åsikt så fort det passar ens egna intressen.
smiley_emoticons_baby_taptap.gif

upload_2017-7-28_11-20-32.png
 

Bilagor

  • upload_2017-7-28_11-14-17.png
    upload_2017-7-28_11-14-17.png
    271,6 KB · Visningar: 76

DeletedUser3310

Guest
Jag svarade bara på Schöllings post vilket jag tycker var lite löjlig
 

DeletedUser3176

Guest
Det ryktas att jag numera ser världen som avgjord. Tror ingen kvarvarande kan stoppa oss från en vinst nu. Hoppas att ni bjuder på mer motstånd än jag förväntar mig eller att någon spelare reser sig enormt. Tveksamt dock.

Jag skulle vilja tacka ett par värdiga motståndare, wirf och Adam. Ni kämpade på bra och länge och gjorde ett tag att en vinst såg otroligt svår ut för oss. Ni båda gjorde er förtjänta till vinst men nu blir det ju inte alltid så..
God fortsättning till er alla, både de som är kvar på byz och de som inte är det. Kanske möts vi igen.
Mvh
R45
Ryktas att jag vill tacka dig för den men det är 11 månader kvar så allt kan hända min vän
smiley_emoticons_idea2.gif
 

DeletedUser2034

Guest
Oja att det är lång tid kvar och att mycket kan hända är ett rykte jag helt håller m3d om. Det ryktas om att han som skrev den posten bara gjorde en överblick av hur allt såg ut och hade sett ut under flera månader och menade egentligen att om inget ändras så är det avgjort.

Det ryktas även att en ny allians har gjort sin entré. Mycket intressant allians med mycket intressanta spelare. Flesta gången på länge man blivit lite taggad till att spela nu igen. Byz kanske kan bli underhållande iaf, men synd om ni skulle sno undan min första seger på .se ;)
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att...

(Denna video är skapad med syftet att vara rolig. Därmed ber jag er att inte ta illa upp över själva videon som sådan eller vad som sägs. Ni ska heller inte förknippa GP med just de profiler som är med i videon.
Inga katter tog skada under skapandet av denna video.)
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att Reformed Lightning snarare liknar "Deformed Lightning".
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 
Topp