Det ryktas...

DeletedUser3473

Guest
Ryktas att det alltid åker fram när ni förlorar och ni bör väl rannsaka er själva innan ni påstår något! :)
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 

DeletedUser3568

Guest
Sitter dere og gnäller om hvem om paktet i stykker serveren?
smiley_emoticons_lol.gif
Impressive. Da kan jeg fortelle dere det, det gjorde dere alle sammen, GoM, ToG og Mupparna med sin appendix. Er dere barn liksom?
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser

Guest
Trist når grådigheten etter å vinne tar så overhånd at man ødelegger spillet ved å ty til juks.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3566

Guest
Kära Community,

Nu tar vi det lite lugnt med anklagelserna här. Ni får självfallet sprida lite salt i såren på andra när det går bra men låt oss hålla det på en lite civiliserad nivå. Vi vill helst inte banna folk från att delta i diskussionen här så låt det här vara en varning. Om ni misstänker att spelare fuskar så vänligen kontakta supporten.
 

DeletedUser2919

Guest
Ryktas att jag är 100 % säker på att han inte fuskar. Jag kan satsa allt jag äger på det.

Det är klart att jag sett anfallen han skickade. Varje off snackar vi på skype och postar tider för anfall. Jag har sett många bra tajmade anfall och lika många svordomar när hans tajming sket sig.
"Han drog nästan inte bort några av sina anfall". På tal om skitsnack.... Det är ju just det här som allt går ut på, att dra tillbaka och skicka på nytt.

Det är ganska självklart att Buser inte vill lägga ut videon här och lära hela svenska communityn att tajma. Han tänkte först inte skicka till er heller så ni inte lär er hur han gör, men sen ändrade han sig när ni inte gav er med anklagelserna. Jag vet inte vem han skickade videon åt men nån i er allians har fått den, bara att fråga.
 

DeletedUser3575

Guest
Ryktas att vare sig Timothy eller Ylmer verkar ha några bevis. Buser har trots allt bevis på sin oskuld.

Ryktas också att jag är 110% säker på att Buser inte har några typer av bots eller andra fusk.

Sluta grina, snart sommar och då kan man äta glass och vara glad :D

Nu ska jag fortsätta fira Mupparnas seger!

GG!
 
Topp