Det ryktas...

DeletedUser3362

Guest
Ryktas att inställningarna är ganska mys tills man ser att de är revolt :(
 

DeletedUser3387

Guest
Ryktas att revolt är roligast ;)även om jag inte spelar på servern just nu
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att man inte får del utav eventet tydligen :( ryktas att man känner sig lite förnärmad nu :(

För er som ej tror mig
6ab8af544f.png
 

DeletedUser2143

Guest
inte så mycket aktivitet på detta forum ryktas det om, sover alla?
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att folk är rädda för dig och gömmer sig Lars :p
 

DeletedUser2143

Guest
Det ryktas om! att det blev lite färre städer, att hålla reda på för en viss allians nu i helgen;)

En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.
 

DeletedUser2425

Guest
Ryktet går att det behövs lite öl och krig
För att få fart på ryktena.

Slabjak is back !!!
 

DeletedUser2425

Guest
Ryktas att staden växer o växer
Hoppas ni alla har en lugn o trevlig kväll.

Skååååååååål
 

DeletedUser2425

Guest
Ryktas att jag fått 2 farma städer jämte mig så det kommer gå undan :)
 

DeletedUser2483

Guest
Det ryktas att en ledare hos Skinkryttarna kör med app-terror pga att han inte gillar Innogames inställningar med ett tidigt slut på nb för då riskerar han att bli väckt ifrån sin skönhetssömn.

Ryktas att jag anser då att Innogames kanske ska ta detta seriöst och införa ett individuellt skydd så ingen slipper bli väckt och alla har egna tider de kan få anfall på osv.... På detta sätt blir ingen väckt och folk kanske slipper dessa handlingar som hämnd.
 

cheven

Member
Det ryktas att Jamson nog hade betong i sandlådan när han liten.
Det ryktas även om att spelar man spelet få man ta det onda med det goda.
Har hört det ryktas Jamson, De kanske vore bättre du startade med och knyppla eller virka. Kanske lägga pussel? Då finns det ingen app som kan plinga.
 

DeletedUser2483

Guest
Det ryktas att Jamson nog hade betong i sandlådan när han liten.
Det ryktas även om att spelar man spelet få man ta det onda med det goda.
Har hört det ryktas Jamson, De kanske vore bättre du startade med och knyppla eller virka. Kanske lägga pussel? Då finns det ingen app som kan plinga.

Ryktas att en väldigt osaklig och omogen kommentar =) Kan med kasta ur mig skit som du men jag är iaf saklig och har en poäng i det jag skriver. Sen varför lägga pussel när jag kan krossa er på grepolis utan fusk? =)

Ifall du vill stå för app terror som de flesta här är emot så är det din sak men kommer ihåg att du var en av dem som grinade högst angående sådant förut på en värld så detta hyckleri är ju enbart underbart eller vad anser du Cheven? :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2331

Guest
Ryktas att vi är intresserad av en fortsatt diskussion - mellan den tiofaldige mästaren Jamson & den andra okända vilsna debattören.

smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att vi är intresserad av en fortsatt diskussion - mellan den tiofaldige mästaren Jamson & den andra okända vilsna debattören.

smiley_emoticons_bravo2.gif

Ryktas att dessa amatör debattörer dyker upp snabbare än Skinkisarna och co gör av med sin veckopeng på eventet:D

Pssst alla läsare, deras propaganda utåt och inåt i alliansen säger att jag är den enda på se. som guldar! Vi låter dem tro det så vågar dem inte anfalla ^^
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att igen så bryts en allians upp och den stora spelaren i alliansen flyr till säkerhet i mängden av andra av sitt like.

Tråkigt att folk inte låter andra fortsätta vara en allians utan måste bryta upp den helt men men det är väl det som är egoismens svagheter :p
 

DeletedUser2483

Guest
att The New World har problem....

Ryktas att vi är en levande allians med olika individer och människor som ibland stöter på olikheter ^^ Dock har ni mer problem eller vad säger du "birem anfallaren"?

Ryktas sen att detta är en ryktes tråd och därför ska det skrivas rykten och inte annat =)
 
Topp