The New World

  • Trådstartare DeletedUser2878
  • Start datum

DeletedUser2878

Guest
Tillkännagivande

Då jag officiellt blivit utnämnd att hantera alliansen The New Worlds förehavanden vill jag härmed deklarera alliansens ståndpunkter i ett antal frågor.

Krig är av ondo
Grepolis må vara ett "krigsspel" och gå ut på att ta städer av varandra. Men vore det inte en trevligare New World om vi alla bara höll sams (förutom Nopo)?
Jamson önskar inte längre kriga, utan vill helt sonika glida runt på haven och se solnedgångarna från sina hamnar.

Därför deklarerar The New World en världsomfattande IAP med alla allianser och spelare (Förutom Nopo & Djal).

Om en allians vägrar Jamsons IAP kommer denne att hämnas med ganska hårda ord.

Vi äger jordens resurser gemensamt
Jamson kommer vid request via PM att dela med sig av alla sina resurser. För att begära, skriv ett PM med stad i BB-kod och högsta lagerkapacitet så kommer lagret att fyllas.
Även gunst erbjudes!

Nu sluter vi upp kring The New World och skapar en bättre värld tillsammans, med blommor och bin!
 

Hallström

Member
Ohhh detta låter ju jättetrevligt, vart skall jag vända mig för att få gå med i denna underbara allians. En värld i fred och frihet förutom vissa orosmoment då.
Jag är på kör så det ryker
smiley_emoticons_flucht2.gif
 

DeletedUser2483

Guest
Ohhh detta låter ju jättetrevligt, vart skall jag vända mig för att få gå med i denna underbara allians. En värld i fred och frihet förutom vissa orosmoment då.
Jag är på kör så det ryker
smiley_emoticons_flucht2.gif

Finns alltid plast för fina personer =)

Peace and Love alla <3
 

DeletedUser3343

Guest
Ohhh detta låter ju jättetrevligt, vart skall jag vända mig för att få gå med i denna underbara allians. En värld i fred och frihet förutom vissa orosmoment då.
Jag är på kör så det ryker
smiley_emoticons_flucht2.gif

Vänta på mig Hallis!!!! Jag kommer!!
smiley_emoticons_flucht2.gif
smiley_emoticons_flucht2.gif

Fast det låter för bra för att vara sant men man kan väl alltid hoppas
smiley_emoticons_hecheln.gif
 

DeletedUser2688

Guest
Nemen, spela under Muscles ledande, är ju något alla skulle vilja göra!
smiley_emoticons_cuinlove.gif
smiley_emoticons_cuinlove.gif


fred med alla utom NoPo o Djal låter bra..

kör så de ryker Muscles! led alliansen till seger!
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 
Topp