Kriget på Sigma

DeletedUser1577

Guest
Många spökstäder verkar det som.

Här kan vi ju diskutera lite om hur många spökstäder som respektive toppallians erövrar
smiley_emoticons_bravo2.gif


Finns ungefär 700 spökstäder på Sigma just nu.
smiley_emoticons_hecheln.gif


Vem av de kvarvarande allianserna Kaffe, Bastuklubben eller T-dough kommer erövra flest spökisar?
smiley_emoticons_irre4.gif


Oerhört spännande detta, jag väntar tålmodigt på spännande info om hur många % av dom hittade städerna som kommer vara fulla brandskeppsstäder av dom som Kaffe anfaller.

Vissa säger att dom har tur med att hitta alla enkla kp, andra hävdar att andra faktorer ligger bakom men det ska inte diskuteras i min tråd.

Kör hårt alltihopa och må skickligaste spelaren vinna detta enormt spännande kriget!

OBS! Jag önskar att moderatorerna tar bort alla inlägg som inte handlar om ämnet utan om avstägningar på värld sigma. Samt admins agerande på världen, detta kan tas privat.

/// Henrik
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3273

Guest
Min åsikt är att Kaffe vann mest på detta, då dom nu inte har någon som kommer pressa på dom direkt
BastuKlubben valde ju att starta krig med T-dough som även har sitt centrum längre söderut - och därmed inte kan ta stor del utav spökstäderna.

Jag ser fram emot hur BastuKlubben kommer ställa sig till detta och se deras val - Kommer dom skapa fred med T-dogs för att gå emot Kaffe, eller ska dom försöka slåss emot båda två samtidigt?
Ygg kommer nog börja låta bli Kaffe och börja ta över lite norrut
 

DeletedUser1577

Guest
Ja att det är oerhört spännande detta råder det ingen tvekan om, Kaffe har ju somsagt bäst utgångsläge för att ta spökisar och det kommer vara skönt för dom att få ryggen fri mot norr igen, så kan dom koncentrera sig på söder eftersom deras styrkefördel jämfört med dom södra allianserna både KP-mässigt och poängmässigt är stor.

Kommer troligen leda till en återigen mer ojämn server med en mycket stark ensam ledare, men det är väl kul det också kan man få tycka :)
 

DeletedUser1577

Guest
Ojojoj detta krig blir bara mer och mer spännande, nu är det endast Bastuklubben och Kaffe som krigar om dom nu över 1000 spökstäderna, detta krig kommer bli bland det mest spännande och mest dramatiska krig vi sett i grepolis-historia hävdar jag bestämt.

Nej men seriöst, trist att ni också lägger ner lazaros! :)

mvh
 

DeletedUser3292

Guest
Ojojoj detta krig blir bara mer och mer spännande, nu är det endast Bastuklubben och Kaffe som krigar om dom nu över 1000 spökstäderna, detta krig kommer bli bland det mest spännande och mest dramatiska krig vi sett i grepolis-historia hävdar jag bestämt.

Nej men seriöst, trist att ni också lägger ner lazaros! :)

mvh

Nä det var dags nu, vi ses väl snart på någon fest kanske;) Lär bli mera fritid nu
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser3150

Guest
Bjuds det på alkohol är jag alltid på... säg inget till morsan bara :D
 
Topp