Senaste innehållet av Ylmer Jr

  1. Ryktas att

    lääääääggg ett ägg
  2. Ryktas att

    grepolis dog efter Theta, varför man envisas ge första hjälpen till liket begriper jag inte hade genierna slagit ihop alla nordiska till en server skulle det gått att rädda men nu är det kört.
  3. Ryktas att

    lägg ner
  4. Ryktas att

    greeepogäääääsp
  5. Det ryktas att...

    Att skryta över en vinst på en svensk grepolisserver är ungefär som att ragga på krogen med att man är veckans medarbetare på Samhall - ryktas det.
  6. Det ryktas att...

    otroligt, varför bråka vem som är störst i en hög med skit? Slå ihop nordiska eller lägg ner, börja med att göra mig till admin och jag tar 50 lax i månaden trots jag är värd mycket mera sen ska ni få se på ett spel som lever upp igen. VPN och trams är givet då det finns 30 aktiva spelare på...
  7. Det ryktas att...

    vad sägs om att ge en liten kort info över dramat, inte vart in på några månader är det äntligen över nu? ska spelet dö sen?
  8. Det ryktas att...

    Är det sant ska dom äntligen lägga ner eländet? Vad ska man göra med allt guld, kan man stoppa det i muggen på vägen in på Coop?
  9. Det ryktas att...

    *gäääääääääääsp*
  10. Det ryktas att...

    *gäsp*
  11. Det ryktas att...

    moget prata pizza på svensk server
  12. Det ryktas att...

    Det ryktas att vi behöver 18 nya världar + minst 53 samtidiga rullande event.
  13. Det ryktas att...

    Det ryktas att en sammanslagning av nordiska servrarna inte längre känns lika intressant som att GP läggs ner helt och hållet. Innogames är lyhörd likt en 90årig gubbe som kokar knäck i örontrumpeten och har dubbla vaxproppar i örona. Fyra servrar rullande med 50 aktiva spelare + 50 lallare...
  14. Det ryktas att..!

    Det ryktas att vi måste starta sju servrar till så alla aktiva har en varsin att spela på... ELLER slå ihop alla nordiska servrar!
  15. Det ryktas att...

    Vadå, jag spelar juh inte på den här servern? Menar du att IQ-befrielse smittar och nu skyller du på mig eftersom du fått en släng av det själv? Ursäkta så mycket isf, det var inte min avsikt :(
Topp