Senaste innehållet av Legondra

  1. Det ryktas...

    Ryktas att av oss två är du den mer ego, hjälper man inte dig (fast kanske trupper är slut, man gör nått annat eller det är en belägring som kommer dö) så flippar du och lämnar. Jag förstår ändå att alla inte alltid kan hjälpa mig, nått du kanske borde lära dig. Och för mig är det viktigaste att...
  2. Det ryktas...

    Jasså ryktas att när du skrev till mig just lät det som en dålig sak att bry som om ranken, här svänger det fort som vanligt. Är du kanske lite bitter? ;)
  3. Det ryktas...

    Ryktas att jag ärligt inte vet vad du snackar om, jag spelar inte på den här servern och har aldrig dragit mina bir för kp. Sen finns det såna som spelar i en allians enda tills man inte får hjälp en gång och då byter man, tydligen har det hänt igen
  4. Det ryktas...

    Ryktas att det där kom från helt fel person
  5. Det ryktas...

    Ryktas att det kan ha varit druvsaft inblandad den kvällen, men av alla kommentarer jag släppte ur mig så är det en jag får erkänna att stämmer. Men sen hade du väl inte mycket konkurrans heller av sl ligan om den platsen ;)
  6. Det ryktas...

    Ryktas att det var en viss xeet som har nämnt i en chatt att han haft upp till 9 konton... Så du kanske ska ta åt dig lite av allt gnäll
  7. Det ryktas...

    Ryktas att det inte var bofest som döda den.. Och tror nog alla som har lite hjärnceller förstår det
  8. Det ryktas...

    Ryktas att man får väl gratulera till att ni äntligen lyckades döda en server jäkligt fort
  9. Det ryktas...

    Ryktas att jag kanske inte orkar logga in med annat namn här, men du kan ju leta vidare kanske du hittar mig till slut
  10. Det ryktas...

    Ryktas att innan man öppnar sig här kanske man skall tänka på att sitter man och anfaller och drar tillbaka (speciellt under nb) så kommer folk anfalla dig också. Var riktigt modig och våga försöka ta en stad istället ;)
  11. Det ryktas...

    Ryktas att en som just varit i sl i 2 månader kanske inte ska komma med såna kommentarer ;) vad jag kommer ihåg brukar jag alltid förr eller senare gå om dig iaf, men det är inte direkt en prestation att skryta om Men tack för gratulationen
  12. Det ryktas...

    Ryktas att man kom över miljonen i kp, man får tacka Pirres fjäskarinnor för donationerna ;)
  13. Hjältar

    Hejsan, Efter att alltid ha suttit och väntat på att hjälten ska flyttas är mitt förslag att man kunde gulda den på plats. Man kan ju gulda den då den är skadad, borde väl kunna lösas att det landar snabbare också? ;) Sen har jag en till liten fråga, är det inte möjligt (om inte mitt förslag är...
  14. Topp 10 spelare

    Tydligen var det enligt min allians dags för en ny lista. Som ny på servern har jag inte riktigt koll på allt som hänt, men här kommer iaf en lista ur min synvinkel av servern :) 1. XcentoryX Denna mystiska x alla undrar över, vem är han? Ja det kommer inte avslöjas här. Men under mina få...
  15. Det ryktas...

    Ryktas att mig tappar du aldrig, ibland måste man kriga för att hitta tillbaka till varann sen <3 Editerat eftersom Carl är en punktgillare. ;) #dujobbarinteförsupportencarl
Topp